وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

روز ذبح نفس با تیغ تقوا، بر همه گان مبارک باد!

روز ذبح نفس با تیغ تقوا، بر همه گان مبارک باد!

عیدقربان، جشن رهایی از اسارت نفس و شگوفایی ایمان و یقین بوده و عید سرسپردگی و بندگی محسوب میشود.
عید قربان جلوه گاه تعبّد و تسلیمی پیروان ابراهیمی است و فصل قرب مسلمانان به خداوند(ج) در سایه عبودیّت میباشد.
عید قربان، عید ذبح میوه ی دل ابراهیم و ایثار سبز اسماعیل است که لبیک گویان به استقبالش شتافت.
به نمایندگی از هییت رهبری نهاد مردم روشن ضمیر میهن، هفته نامه عقاب، و مجتمع تعلیمی و تحصلی سبزمنش، فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمام امت مسلمه به ویژه به مردم با عزت و متدین افغانستان از صمیم قلب تبریک گفته، بهروزی، شادکامی و سعادت دارین شان را از بارگاه باری تعالی استدعا دارم و با خلوص کامل التجا می نمایم که:
خدایا! به برکت ایام عید سعید قربان و به برکت دعای آنانیکه اخلاصمندانه به خانه ات(بیت الله شریف) شرف حضور یافته اند و لبیک گویان به طاعت ایستاده اند، ما را از شر دشمنان همیشگی مان در امان نگهدار و دژخیمان روزگار را اگر قابل هدایت نیستند محو و نا بود گردان!
الهی! به برکت دعای کهن سالان و بزرگان که نسبت عدم توانایی به خانه ات شرف یاب نشده اند و توان قربانی را ندارند و دلهای شان به خاطر زیارت حرمین میسوزد و اشک میریزند، ما را به سوی هدایت و راه راست هدایت فرما!
الهی! ما نتوانستیم بنده خوب شویم و اوامرت را کماحقه به انجام رسانیم، اعمال ناقص مان را به درگاهت بپذیر و مارا از شر دشمنان اسلام نگهدار و توان مبارزه و استطاعت عطا نما!
الهی! در سرزمین ما و تمام ممالک اسلامی، دشمنان اسلام شعله های جنگ و برادر کشی را بر افروخته نگهداشته اند و مارا به عناوین گوناگون از هم جدا میکنند، به برکت این ایام متبرک قوه تشخیص دوست و دشمن را عطا فرما و قوت مقابله در برابر دسایس فریبنده انها را لطف نما!
الهی! به برکت این عید سعید و سایر ایام با برکتت ما را بنده خاص خود گردان و از بندگی بندگانت رهایی بخش!
الهی! به برکت این عید قربان از سراسرکشورهای اسلامی رنج مسلمان کشی را دور گردان و مردم مسلمان افغانستان را نیز از شر جهانخوران، استعمارگران، استحمارگران، دین فروشان و… رهایی بخش.
الهی! تو آن کن که پایان کار= تو خوشنود باشی و ما رستگار
و من الله التوفیق
بسم الله شریفی
موسس نهاد مردم روشن ضمیر میهن، هفته نامه و مجتمع تعلیمی و تحصیلی سبزمنش
picture1

Comments are closed.