وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

سازمان عفو بین المللی: رژیم صهیونیستی تاریخ طولانی در ارتکاب جنایات جنگی دارد

سازمان عفو بین المللی (امنستی) یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان الاهلی در شهر الخلیل و تیرباران عبدالله شلالده و بازداشت عزام پسر عموی مجروح وی را محکوم کرد.  
این سازمان با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، تاکید کرد که اسرائیل تاریخ طولانی در ارتکاب جنایات جنگی دارد.  در این بیانیه آمده است: اشغالگران صهیونیست به اتاقی در طبقه سوم این بیمارستان یورش بردند که عزام شلالده در آن بستری شده بود. این متجاوزان پس از یورش به این اتاق او را به بهانه اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در پایان ماه گذشته بازداشت کرده و به رگبار بستند که در پی این جنایت وی به شهادت رسید. از سوی دیگر، مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای شمالی در این سازمان گفت: تیراندازی به قسمت بالا تنه این جوان یک اقدام غیر قانونی به شمار می رود.
(فیلپ لوثر) تاکید کرد: باید به کشتار عامدانه افرادی که هیچ گونه تهدیدی علیه ارتش اسرائیل به شمار نمی روند، پایان بخشید. در این بیانیه تصریح شده است: تشدید عملیات های فلسطینیان علیه صهیونیست ها به هیچ وجه اقدام ارتش رژیم اشغالگر قدس به تیرباران این مبارزان را توجیه نمی کند.
1426726_360520940759390_1696800857_n.jpgللللل

Comments are closed.