وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

حمله صهیونیستها به نمازگزاران در مسجدالاقصی

سحرگاه امروز تعداد زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند و به سمت نمازگزاران و تحصن کنندگان مسجد بمب های صوتی، آتش زا و گاز فلفل پرتاب کردند.

به گزارش عقاب به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، موسسه اوقاف و میراث الاقصی اعلام کرد: بر اثر حمله صهیونیست ها تعدادی از نمازگزاران که اغلب سالخورده هستند، مجروح شدند و از داخل مسجد صدای ناله و کمک خواهی به دلیل نبود کادر امدادرسانی در ساعات اولیه صبح به گوش می رسید.
این موسسه در بیانیه ای توضیح داد که قبل از نماز صبح تعداد زیادی از نیروهای صهیونیست، مسجدالاقصی را محاصره کرده و در تمام ورودی ها مستقر شدند و نیروهای ویژه نیز در میدان البراق استقرار یافتند تا از ورود مردان زیر 50 سال و زنان به داخل مسجدالاقصی جلوگیری کنند.
موسسه اوقاف و میراث الاقصی خاطرنشان کرد، به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، بیشتر نمازگزاران به ناچار نماز صبح را در مکان های نزدیک به درهای مسجدالاقصی برگزار کردند و چند دقیقه بعد از پایان نماز صبح همه درها بسته و هجوم وحشیانه ای به سوی نمازگزاران آغاز شد.
موسسه الاقصی حمله نظامی در ساعات اولیه صبح را بسیار خطرناک اعلام و پیش بینی کرد این حمله مقدمه حملاتی باشد که گروه های صهیونیستی برای امروز ترتیب داده اند.
این موسسه از کشورهای عربی و امت اسلامی خواست برای دفاع و نجات مسجدالاقصی اقدام کنند.

Comments are closed.