وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

مسجد الاقصی باز توسط سربازان رژیم صهیونیستی مورد تجاوز قرار گرفت

همزمان با اتحاد گروه های فلسطینی و به تفاهم رسیدن آنها برای وحدت، رژیم صهیونیستی فشارها بر فلسطینی ها را افزایش داده است تا با این اتفاق بتواند وحدت فلسطینی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از ساعت‌های اولیه صبح چهارشنبه اطراف مسجدالاقصی را به‌شدت محاصره کردند و مانع از ورود زنان و مردان زیر سن 60 سال به آن شدند. «فلسطین الیوم» دراین باره گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مانع از ورود تعداد بسیار زیادی از کارمندان اداره اوقاف که بر امور مسجدالاقصی نظارت دارند، به این مسجد شدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با گاز اشک‌آور و بمب صوتی به سمت معترضان فلسطینی حمله‌ور شد. پس از آنکه صهیونیست‌های افراطی از طریق وسایل ارتباط جمعی مختلف اعلام کردند که قصد دارند به مناسبت عید یهودی «عرش» به صورت گسترده به مسجدالاقصی وارد شوند و آیین‌های نژادپرستانه در آن به جا آورند، دهها فلسطینی در مسجدالاقصی تجمع کردند تا مانع از این اقدام آنها شوند.

بر اساس این گزارش خودروهای زرهی و گشتی و نظامیان صهیونیستی به صورت گسترده در خیابان‌های قدس مستقر شده‌اند. برخی منابع از زخمی شدن 3 نظامی صهیونیست در درگیری با فلسطینیان خبر دادند.

همزمان با اتحاد گروه های فلسطینی و به تفاهم رسیدن آنها برای وحدت رژیم صهیونیستی فشارها بر فلسطینی ها را افزایش داده است تا با این اتفاق بتواند وحدت فلسطینی ها را تحت تاثیر قرار دهد.حال با توجه به جنگ تابستان امسال غزه و آغاز مذاکرات فلسطینی ها باید دید اسرائیل چه نقشه دیگری در سر دارد تا فلسطین و اوضاع آن را تحت تاثیر قرار دهد؟

Comments are closed.