وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

چرا مردم از شبکه سبزمنش و مؤسس آن(بسم الله شریفی) حمایت می نمایند؟!

سبزمنش؛ جایگاه (خودباوری و خرد)، پایگاه (بهسازی و بهنامی)، زیستگاه (اندیشه ورزان‌سبزنگر)، پالایشگاه (فکر و خلاقیت) بوده و با رویکرد جدید فرهنگی و آموزشی با در نظرداشت تقویت روحیه اسلامی در خدمت مردم قرار دارد. همچنان شبکه سبزمنش، یگانه مرجع تعلیمی، تربیتی و فرهنگی در سطح کشور است که بنام خود هفته نامه(هفته نامه سبزمنش) را دارد. اگر میخواهید فرزندان شما در کنار آموزش و پرورش، رشد شخصیتی نموده و در حوزه تعلیمی، تربیتی و فرهنگی در سطح کشور درخشندگی خاصی داشته باشد، پس شبکه سبزمنش را انتخاب نمایید. شبکه سبزمنش متشکل از(لیسه خصوصی سبزمنش، انستیتوت تعلیمات عالی سبزمنش، انجمن ادبی سبزمنش و هفته نامه سبزمنش) بوده و با شعار(خود باوری و خرد) درحوزه تعلیم، تربیه و فرهنگ اصیل کشور، الحمدلله دستاوردهای مؤثر و قابل قبول دارد. مسوولین شبکه سبزمنش با جدیت تمام میکوشند بیرق فهم و شایستگی فرزندان بغلان را در سراسر افغانستان به اهتزار درآورند.
دلایل حمایت مردم و اقشار مختلف جامعه از مؤسس و رییس شبکه سبزمنش(بسم الله شریفی)
یک: شخصیت متدین، با دیانت و با وقار بوده و مدرک تحصیلی در رشته شرعیات و حقوق بین الملل تا مقطع ماستری دارد.
دو: دستش به خون، مال، عزت و آبروی مردم آلوده نبوده و با کمال صداقت و متانت تا این دم زندگی نموده است.
سه: 13 عنوان کتاب مختلف العناوین در 19000 جلد از طرف ایشان تالیف و چاپ شده و در دسترس مردم با فرهنگ قرار گرفته است.
چهار: 15 عنوان کتاب دیگر در حوزه های مختلف تحت کار و آماده به چاپ دارد.
پنج: برای یک هزار متعلم و محصل در شبکه سبزمنش زمینه تعلیم و تحصیل را فراهم نموده است.
شش: برای 40 تن از معلمین، مامورین و ملازمین در شبکه سبزمنش فرصت کاری ایجاد نموده است.
هفت: افتخار مسؤلیت و گردانندگی بزرگترین جشنواره مرکز فرهنگی جهان اسلام را در ولایت غزنی داشته و مورد تقدیر مراجع ملی و بین المللی قرار گرفته است.
هشت: بنیانگذار جشنواره شعری(گل لاله) در سطح ولایت بغلان بوده و برای نخستین بار برای ولایت بغلان نام ادبی (شهربلورین)را با مشوره و همکاری فرهنگیان انتخاب نموده است.
نه: در ولایات( بغلان، غور، غزنی، کابل، پکتیکا و ولایت سرپل) ماموریت رسمی و پر افتخار انجام داده و با سربلندی تمام ایفای وظیفه نموده است.
ده: همزمان در کنار سایر مسوولیت های کاری مسوول(هفته نامه عقاب) و (هفته نامه سبزمنش) و همچنان مسؤلی سایت خبرگزاری عقاب(عقاب نیوز) میباشد.
یازده: شبکه(تعلیمی، تحصیلی، ادبی و نشراتی سبزمنش) از طرف ایشان تاسیس شده و امروز برای همه مردم ما یک نوید بزرگ محسوب میشود.
دوازده: در رسانه های مشهور ملی و بین المللی مصاحبه های موثر (صوتی، تصویری و نوشتاری) نموده و از حقوق مردم بخوبی دفاع نموده است.
سیزده: از شریفی صاحب در بزرگترین دانشگاه دنیا(الازهر مصر) یادبود و تقدیر به عمل آمده است و (دکتور سماء) کتابی راپیرامون تالیفات و دستاورد های شریفی صاحب به زبان عربی به رشته تحریر در آورده است که عنقریب به دسترس ماو شما قرار خواهد گرفت.
چهارده: برای نخستین بار در سطح بغلان مرکزی (کتابخانه عامه معرفت) را ایجاد نموده و تا اکنون مردم ما از آن نفع میبرند
پانزده: همواره منحیث یک جوان خیراندیش در تمام مسایل سیاسی و اجتماعی حوزه مربوطه دخیل بوده و در حل مشکلات مردم کمر همت بسته نموده است.
شانزده: قرار اطلاع دقیق، برنامه منظم کاری و طرح سازنده برای نجات بغلان و کشور دارد.
هفده: همواره در میان مردم بوده و میکوشد در هر حوزه خدمتگار واقعی و صادق برای مردم دردمند باشد.
با در نظرداشت دلایل فوق مردم کشور به ویژه مردم با عزت بغلان از برنامه های جناب شریفی صاحب در هر مقطع زمانی حمایت نموده و در کنارش مانند کوه استوار ایستاده هستند.
تهیه و تدوین: کمیته فرهنگی و نشراتی شبکه سبزمنش

۲۰۱۸۰۹۰۲_۱۷۳۶۱۱

Comments are closed.