وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

قدس و مسجدالاقصی در معرض خطر جدی هستند!

به گزارش خبرگزاری عقاب به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، احمد قریع عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نسبت به تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی، یورش به مسجد مبارک الاقصی و تحریک احساسات مسلمانان از طریق شرب عمدی خمر(شراب) در داخل صحن های این مسجد توسط شهرک نشیان، هشدار داد و در بیانیه ای عنوان کرد: مسئولان رژیم صهیونیستی هر سال به ویژه همزمان با فرا رسیدن عید قربان به صورت عمدی مانع از ورود شهروندان بیت المقدس و نمازگزاران به مسجد الاقصی می شوند، این اقدامات بدون شک باعث به وجود آمدن شرایط غیر قابل تحمل و خطرناک می شود، این در حالی است که عملیات یورش شهرک نشینان صهیونیست و رهبران رژیم صهیونیستی با فرا رسیدن آنچه که عید غفران یهودی نامیده می شود، تسهیل می شود.

قریع افزود: اقدمات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در راستای یهودی سازی صورت می گیرد، از این رو ما شاهد طرح هایی برای تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس هستیم. وی با اشاره به خطرناک بودن عملیات حفاری در زیر ساختمان مسجد الاقصی توسط مسئولان صهیونیست، یادآور شد که تمام این اقدامات در راستای تلاش برای یهودی سازی بیت المقدس است تا این شهر به مقصد گردشگری و دینی شهرک نشینان و یهودیان اقصی نقاط جهان در آید.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تصریح کرد: شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی در شرایطی خطرناکتر از آنچه تصور می کنیم، قرار دارند. اقدامات روزانه و مکرر صهیونیست ها نیازمند دخالت فوری امت های عربی و اسلامی جهت مقابله با این اقدامات علیه اولین قبله مسلمانان است.

 

 

Comments are closed.