وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

کتاب “اوکراین ویتنامی دیگر” تالیف مهدی بیرانوند رونمایی شد

کتاب "اوکراین ویتنامی دیگر" تالیف مهدی بیرانوند رونمایی شد

به گزارش عقاب‌نیوز،  کتاب “” اوکراین ویتنامی دیگر “” اثر مهدی بیرانوند روژمان، از انتشارات بین المللی حوزه مشق منتشر شد. این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، بصورت اختصاصی و تحلیلی جنگ روسیه و اوکراین را بررسی می کند.

این کتاب در ۲۰ بخش به شکل گیری جنگ میان روسیه و اوکراین، ریشه های تاریخی شروع جنگ، جنگ سرد، دخالت کشورهای بلوک غرب در امور سیاسی و نظامی اوکراین، مسئله عضویت اوکراین در ناتو، جرقه جنگ جهانی سوم ، شکست ضد حملات اوکراینی، شورش گروه واگنر و آلبوم تصاویر پرداخته است. قابل ذکر است که این اثر اولین کتاب تحلیلی از جنگ میان روسیه و اوکراین از زمان آغاز این جنگ در ایران است.

نویسنده این اثر مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر به سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، قائم مقام خبرگزاری سراسری اعتلای ایران، مدیر خبری رسانه ایرانیان اروپا در برلین ، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی کشور لبنان و نویسنده ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان های کشوری و بین المللی شده است.

Comments are closed.