وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

نیمی از صهیونیست ها نگران نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس هستند

نیمی از صهیونیست ها نگران نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس هستند
DataFiles_Cache_TempImgs_2015_2_News_1394_mordad_48_300_0
نیمی از صهیونیست ها در نظرسنجی یک سازمان صهیونیستی به نام “موزه اراضی کتاب مقدس در قدس” که در آستانه سالروز “تخریب معبد موهوم” صورت گرفت، نسبت به نابودی کامل رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 7 پایگاه شهرک نشینان صهیونیست، موزه اراضی کتاب مقدس در قدس ” TNS ” این نظرسنجی را در میان 500 یهودی 18 الی 65 ساله برگزار کرد که نتایج آن نشان داد تقریبا 42 درصد صهیونیست ها نسبت به نابودی کامل رژیم صهیونیستی نگران و 10 درصد به شدت نگران هستند.
28 درصد از این افراد در واکنش به سوالی درباره مهمترین خطر متوجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نسبت به تهاجم هسته ای نگران هستند و 22 درصد هم اعلام کردند که خطر اصلی را نفرت و انزجار از این رژیم می دانند. در این میان، 19 درصد از صهیونیست ها فساد سازمان یافته و تشکیلاتی را عامل نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند و نزدیک به 10 درصد هم معتقدند که تحریم های بین المللی باعث نابودی این رژیم خواهد شد.
بررسی داده های این نظرسنجی نشان می دهد که یهودیان مذهبی بیشترین نگرانی را نسبت به نفرت و انزجار جهانیان از رژیم صهیونیستی دارند؛ به طوری که 46 درصد از یهودیان خشکه مذهب و 42 از یهودیان مذهبی نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده اند و با این وجود، ترس از حمله هسته ای ایران مهمترین عامل نگرانی صهیونیست ها نسبت به آینده این رژیم به شمار می رود. قشر لائیک جامعه صهیونیستی هم بیشتر نسبت به فساد تشکیلاتی ابراز نگرانی کرده اند.

Comments are closed.