وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

فتح: حمایت از بیت المقدس به مثابه پاسداری از هویت عربی سرزمین فلسطین است

DataFiles_Cache_TempImgs_2015_2_News_1394_tir_32123_300_0
جنبش فتح بر هویت عربی شهر قدس و لزوم حراست از مقدسات اسلامی و مسیحی این شهر و جانفشانی در راه آن برای جلوگیری از اجرای طرح شوم یهودی سازی مسجد مبارک الاقصی و سیطره شهرک نشینان صهیونیست بر این مسجد تاکید کرد.
به گزارش عقاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،این جنبش با صدور بیانیه ای اعلام کرد:«حمایت از بیت المقدس عربی و مقدسات آن به مثابه حمایت از فلسطین و حراست از هویت ملی عربی آن و همچنین دفاع از مفاهیم و ارزش های صلح طلبانه و صلح جویانه است، مفاهیم و ارزش هایی که دولت صهیونیستی سعی در محو و نابودی آنها و ترویج خشونت در این شهر دارد.»
جنبش فتح به فلسطینیان ساکن بیت المقدس به خاطر مقاومت سلحشورانه شان در برابر شهرک نشینان صهیونیست در حین تعرض به مسجد الاقصی درود و سلام نثار کرد.
این جنبش پایداری شهروندان فلسطینی و مقابله آنان با نظامیان صهیونیست تا بن دندان مسلح را ستود.
جنبش مذکور درباره تداوم موافقت دولت صهیونیستی با ورود شهرک نشینان یهودی به مسجد الاقصی و پیامدهای استفاده این دولت از این شهرک نشینان برای اجرای طرح یهودی سازی شهر بیت المقدس هشدار داد.
فتح بر آمادگی نیروهای خود برای مقابله با توطئه های شوم رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی سازی شهر بیت قدس و حراست از مسجد مبارک الاقصی و تمامی مقدسات اسلامی و مسیحی این شهر تاکید ورزید.

Comments are closed.