وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

از بی عدالتی های کشور تا بی کفایتی های مسوولین بغلان

روشن است که در افغانستان بی عدالتی ها و کم کفایتی ها بیداد میکند و وحشت و دهشت در حوزه های گوناگون حیات بشری بر شهروندان مردم افغانستان سایه گسترانیده است.
مسوولین نهاد مردم روشن ضمیر میهن طی نشستی در کابل با حضور جمع کثیری از هواداران نهاد مردم روشن ضمیر میهن و جوانان با احساس بغلان از وضعیت آشفته سیاسی در سطح کشور ابراز نا رضایتی نموده و خواهان توجه جدی دولتمردان مسوول در زمینه رفع مشکلات مردم شدند.
بسم الله شریفی، موسس و رییس نهاد مردم روشن ضمیر میهن در حالیکه از وضعیت نا مطلوب سیاسی، امنیتی، اقتصادی و… صحبت میکرد از کار شکنی های بی مورد و بی عدالتی های موجود در سطح ولایت بغلان یادآوری نمود و بر بسیج افراد متعهد و صاحب بصیرت تاکید به عمل آورد.
آقای شریفی وضعیت حاکم در ولایت بغلان را به سود مردم بغلان ندانسته و بسیاری از گردانندگان امور در ولایت بغلان را کار شکن، بهانه گیر و بی تفاوت خواند.
ایشان در ضمن صحبت هایش از مشکلات عاید شده در حوزه های امنیتی در ولایت بغلان به ویژه در بغلان مرکزی و دهنه غوری اشاره نموده و به صراحت گفت:( گردانندگان امور باید خود را اصلاح کنند و در برابر مردم پاسخگو باشند و الا مردم از حق شهروندی شان در مقابل مسوولین بی کفایت و کم درایت استفاده خواهند کرد…).
coveننr گزارش از: عتیق الله محبوب
گ

Comments are closed.