وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

علامه النابلسی: مقاومت تا آزادسازی فلسطین مستمر و آماده است

علامه النابلسی: مقاومت تا آزادسازی فلسطین مستمر و آماده است

شیخ علامه «عفیف النابلسی»ازعلمای برجسته لبنان تاکیدکرد که مقاومت تا آزادسازی سرزمین فلسطین و منطقه از اشغال تروریسم صهیونیستی و تکفیری، آماده ، ثابت قدم و مستمر است.
nablosi
علامه النابلسی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مجمع السیده الزهراء( س) در شهر صیدا در جنوب لبنان خاطرنشان کرد: همه می دانند که مقاومت توان نظامی خود را به طور دائم گسترش می دهد تا برای جنگ سخت آینده با دشمن صهیونیستی آماده باشد.
وی اظهارداشت: مقاومت گاهی اوقات توانمندی های خود را با هدف بازدارندگی دشمن صهیونیستی برای تجاوز علیه لبنان به نمایش می گذارد.
علامه النابلسی تصریح کرد: رژه زرهی اخیر حزب الله در شهر القصیر سوریه تحول جدیدی نیست و نیاری هم نبود که برخی جنجال و هیاهو راه بیاندازند.
این عالم برجسته لبنانی تاکید کرد که مقاومت لبنان بخشی از نیروی بازدارنده است که برای جلوگیری از تقسیم برخی کشورهای جهان عرب پایداری می کند.
وی گفت: آیا باید مقاومت را برای نمایش توان نظامی خود مواخده کرد اما دشمن صهیونیستی حق داشته باشد رزمایش برگزار کند ، توان نظامی خود را به نمایش بگذارد و حتی سلاح هائی را که ممنوع است، خریداری کند.
علامه النابلسی افزود: آیا گروه های تروریستی تکفیری در داخل سوریه و عراق قدرت و نیروی خود را به طور علنی به نمایش نمی گذارند و آیا تاکنون احدی از معترضان به رژه نظامی حزب الله به اقدام تروریست های تکفیری اعتراض کرده اند.
این عالم برجسته لبنانی خاطرنشان کرد که دشمنان صهیونیستی و تکفیری باید بفهمند که مقاومت همواره ثابت قدم ، آماده و حاضر در میدان نبرد است و به تلاش هایش برای توسعه و گسترش توان نظامی خود به منظور آزادسازی فلسطین و منطقه از شر تروریسم صهیونیستی وتکفیری ادامه می دهد.

Comments are closed.