وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

انتقاد شدید سیاستمداران اروپایی از سیاست های نتانیاهو در قبال ملت فلسطین

انتقاد شدید سیاستمداران اروپایی از سیاست های نتانیاهو در قبال ملت فلسطین
DataFiles_Cache_TempImgs_2015_1_News_1394_ordibehesht_12345_1_1_300_0
گروهی از سیاستمداران میانه روی سابق اروپا بامداد امروز چهارشنبه 2015/5/13 با ارسال نامه ای به اتحادیه اروپا از آن خواستند تا در سایه تشکیل کابینه جدید صهیونیستی شیوه تعامل جدیدی را با اسرائیل در پیش بگیرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه از سیاستمداران از اتحادیه اروپا خواستند تا با اسرائیل قاطعانه تر برخورد کند و دامنه تحریم کالاهای شهرک نشینان صهیونیست را گسترش دهد.
این سیاستمداران ضمن انتقاد شدید از سیاست های نژاد پرستانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در قبال ملت فلسطین، نسبت به کابینه جدید وی ابراز نگرانی کرده و اعلام داشتند: انتخاب مجدد نتانیاهو برای نخست وزیری رژیم صهیونیستی ایجاب می کند که اتحادیه اروپا سیاست جدید و شفافی را در قبال مساله فلسطین اتخاذ کند.
امضاکنندگان این نامه عبارتند از وزیر خارجه سابق اسپانیا، نخست وزیر سابق هلند، وزیر امور خارجه سابق فرانسه، فرمانده سابق ناتو و نخست وزیر سابق ایرلند
به رغم اینکه دوره فعالیت و ماموریت امضاکنندگان این نامه به سر آمده است، ولی همچنان از قدرت تاثیر گذاری بسیار بالایی در این اتحادیه برخوردارند.
این سیاستمداران اظهارات نتانیاهو در جریان تبلیغات انتخاباتی اش در خصوص مساله فلسطین و اصرارش بر تداوم شهرک سازی را به باد انتقاد گرفتند.
سیاستمداران یاد شده در این نامه خاطرنشان ساختند: سیاست کنونی اسرائیل منطقه را به سمت جنگی سوق می دهد که عواقب ناخوشایندی خواهد داشت و رژیم صهیونیستی در صورت تداوم لجاجت ورزی هایش از بین خواهد رفت.

Comments are closed.