وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

نیویورکر: ریاست جمهوری ترامپ آخرین نفس‌های خود را می کشد

مجله آمریکایی (نیویورکر) اعلام کرد که ریاست جمهوری دونالد ترامپ آخرین نفس های خود را می کشد و شواهد و قرائن موجود این مساله را تایید می کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مجله در مقاله ای به قلم (آدام دیویدسون) خاطر نشان کرده است که مطمئنا آمریکا این هفته وارد آخرین فصل از ریاست جمهوری ترامپ می شود و این یک پیشگوئی نیست، بلکه صرفا بیان واقعیت های آشکار است.
این هفته نامه در ادامه به تشریح فعالیت های تجاری دونالد ترامپ پرداخته  آورده است که وی قبل از انتخاب به عنوان رئیس جمهور، فعالیت های تجاری محدودی داشت که توسط پسرش ( دونالد پسر)و دخترش (ایوانکا) اداره می شد و وکیل بدنامی به نام (مایکل کوهین) داشت که در حال حاضر در معرض طوفان اتهامات اختلاس، پولشویی و تخلفات مالی در جریان تبلیغات انتخاباتی ترامپ قرار دارد. نیویورکر خاطر نشان کرده است افرادی که دونالد ترامپ را به ریاست جمهوری رساندند، به دنبال تحقق اهداف مالی و تجاری خود بودند و خود ترامپ و خانواده اش در جریان تخلفات مالی اطرافیانشان و نیز دخالت روسیه در انتخابات آمریکا هستند و کوهین علاوه بر اینکه، رابط اصلی خانواده ترامپ و شرکای تجاری شان در سراسر جهان بود، مشاور اول وی نیز بود که قراردادها را امضا می کرد و از همه مسائل اطلاع داشت.
-702376990

Comments are closed.