وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

نتانیاهو: (معامله قرن) بهترین و مناسب ترین طرح برای (اسرائیل) است!

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پیش بینی کرد که آمریکا به زودی (طرح صلح منطقه) را ارائه دهد. 
به گزارش عقاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منبع عبری تصریح کرد: نتانیاهو پیش بینی کرد که آمریکایی ها طرح صلح خاورمیانه معروف به (معامله قرن) را طی چند ماه آینده بدون جلب موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه کنند.
این منبع تاکید کرد که طرح مذکور شامل انتقال برخی محله های فلسطینی بخش شرقی قدس به تشکیلات رام الله است.
این کانال همچنین گزارش داد: نتانیاهو تاکید می کند معامله قرن بهترین و مناسبت ترین طرح برای اسرائیل است و انتشار آن طرح های سابق اوباما و جان کری و کلینتون را از بین می برد که مبتنی بر تخلیه شهرک های یهودی و عقب نشینی به مرزهای چهارم ژوئن سال 1967 بود.  
نخست وزیر اسرائیل یادآور شد:
واشنگتن در آینده دست به اقدامات یکجانبه ای به نفع طرف صهیونیستی خواهد زد، همان طوری که این اقدام را در مورد قدس انجام داد.
این کانال تصریح کرد که نتانیاهو عملا در راستای تدارک شریکانی در ائتلاف دولتی و بررسی احتمال تصویب طرح مذکور تلاش می کند. لازم به ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ششم دسامبر گذشته طی نطقی تلویزیونی قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و دستور فراهم آوردن مقدمات انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را صادر کرد. 
754161804

Comments are closed.