وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

تعرض نزدیک به 250 شهرک نشین یهودی به مسجد الاقصی

پلیس رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه از ورود جوانان فلسطینی کمتر از 35 سال به مسجد الاقصی جلوگیری کرد و همزمان با آن صدها شهرک نشین تندرو یهودی وارد این مسجد مبارک شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را در شهر قدس به ویژه بخش قدیمی آن به اجرا گذاشته و شمار زیادی از نیروهای خود را در این شهر و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده و مانع از ورود شمار زیادی از نمازگزاران فلسطینی به این مسجد شد.
این در حالی است که بیش از 230 شهرک نشین یهودی از ساعات اولیه صبح امروز تا این لحظه تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده اند.
شهرک نشینان صهیونیست در محوطه های مسجد الاقصی اقدام به قدم زنی کرده و خاخام ها و راهنمایان یهودی توضیحاتی به آنان در مورد معبد کذایی یهود ارائه می دادند.
یکی از شهرک نشینان تندرو یهودی قصد داشت با صدای بلند مقابل باب الرحمه در مسجد الاقصی نماز بخواند اما نگهبانان مسجد الاقصی به او اجازه این کار را نداده و او را از مسجد بیرون راندند.
نظامیان رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته بارها اقدام به تبعید نمازگزاران فلسطنیی از مسجد الاقصی کرده و امروز یکشنبه نیز 12 فلسطینی ساکن قدس را به مدت 80 روز از ورود به بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی منع کردند.
لازم به ذکر است که شهرک نشینان صهیونیست به بهانه اعیاد یهودی تعرض به مسجد الاقصی را شدت بخشیده و هر روزه صدها یهودی تندرو اقدام به هتک حرمت این مسجد مبارک می کنند.
-357316140

Comments are closed.