وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

اداره اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل نیاز به همکاری همه شهروندان دارد!

بسم الله شریفی رییس اطلاعات وفرهنگ ولایت سرپل طی یک مصاحبه اختصاصی که با تلویزون ملی ولایت سرپل داشت از دستاوردهای جدید این اداره یادآوری نموده و خواهان همکاری مردم سرپل شد.
آقای شریفی از چاپ نشدن نشریه آیینه سرپل که ارگان نشراتی اداره اطلاعات وفرهنگ سرپل میباشد و طی دونیم دهه غیرفعال بوده اظهار تاسف نموده و به شهروندان سرپل اطمینان داد که منبعد حتی المقدور ماه یکبار ولو از بودجه شخصی هم اگر شود انشاءالله اقبال چاپ می باید.
رییس اطلاعات و فرهنگ افزود: این اداره برای چاپ و نشر نشریه هیچ نوع امکانات نداشته و حتی وسایل ابتدایی برای تهیه نشریه در اختیار ندارد.
بسم الله شریفی رییس اطلاعات وفرهنگ؛ دراین مصاحبه اختصاصی، ازوالی ولایت، تاجران، فرهنگیان ومردم سرپل خواستارهمکاری دوامدار در زمینه چاپ نشریه (آیینه ی سرپل) شده تاکید نمود که این اداره را دراین راستا تنها نگذارند ونیز افزود: که این یگانه مجرای فرهنگ سازی، زنده کننده فرهنگ اصیل مردم و جلوگیری از فرهنگ گریزی وغنامندی فرهنگ این سرزمین فرهنگ دوست و رادپرور است. آقای شریفی سهم گیری تاجران و افراد فرهنگ دوست را در زمینه تقویت مسایل فرهنگی و نشراتی که بازگو کننده هویت مردم ماست موثر دانسته و از همه شهروندان ولایت سرپل خواهان همکاری جدی در مورد نشریه آیینه سرپل و سایر برنامه های روی دست شد.
15672779_1896356637254533_4956257123565145946_n

Comments are closed.