وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

کمبود متون اسلامی نگرانی اصلی تازه مسلمانان جهان

رمضان برای تازه مسلمانان نیز مملو از برکت است، گروه های از زنان و مردان که اکنون خواهران و براداران دینی هستند در کشورهای مسیحی برای نخستین بار روزه می گیرند. رمضان فرصتی را در اختیار تازه مسلمانان جهان قرار می دهد تا خود را در برابر آزمون های الهی قرار دهند.

بسیاری از مسلمانان جهان رمضان را به عنوان سرآغاز نزدیکی به خداوند قرار می دهند اما برخی از ما این فرصت را از دست می دهیم و نمی توانیم از این موقعیت ویژه بهره مند شویم.

تازه مسلمانان که برای نخستین بار به میهمانی خدا دعوت شده اند ذهنی پر از سوال دارند که که مدیریت این سوالات و بررسی آنها امری دشوار است . برای اینکه به این سوالات پاسخ های دقیقی داده شود استفاده از متون اسلامی می تواند کمک شایانی کند. برخی از این موتون به زبان عربی است و ترجمه صحیحی از آن به زبان های چون آلمانی و فرانسه وجود ندارد که این مساله می تواند زیان های بسیاری به افکار و ذهن جویای حقیقت تازه مسلمانان وارد کنند. برخی از مسلمانان بر این باورند نداشتن منابع دقیق و علمای که بتوانند به زبان ساده مسائل مربوط به روزه و ماه مبارک رمضان را به آنها منتقل کنند از جمله مسائلی است که نگرانی های را برای جهان اسلام مخصوصا مسلمانانی که به زبان انگلیسی و عربی آشنایی ندارند به وجود آورده است.

 

 

Comments are closed.