وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

نخستین جشنواره(گل لاله) در بغلان برگزار شد!

نخستین جشنواره(گل لاله) با اشتراک گسترده مردم بغلان با حضورداشت مهمانان ویژه از سایر نقاط کشور با شور و هلهله ی شاعرانه و خوانش ترانه های دل انگیز، بتاریخ ۲۰ ثور۱۳۹۷ به حمایت شبکه سبزمنش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری عقاب، بسم الله شریفی(موسس و رییس شبکه سبزمنش) حین ایراد سخنان پرشورش افزود:
(جا، دارد از همه مهمانان گران ارج و دوستان سبزباورم که در زمینه تدویر این محفل شان دار ادبی، با اشتیاق کامل حضور بهم رسانیده و قبول زحمت نموده اند، قلبا سپاسگزاری نمایم).
قابل یادآوریست که محترم بسم الله شریفی و تعدادی از همکارانش از جانب مقامات بغلان در روز برگزاری جشنواره گل لاله مورد تحسین قرار گرفتند و مردم بغلان با شور و نوای شاعرانه از کارکردهای وی بخوبی یاد نمودند.
آقای شریفی در لابلای صحبت هایش افزود: (لازم میدانم از تشویق و تحسین مقام ولایت بغلان، شورای ولایتی بغلان، ریاست اطلاعات و فرهنگ بغلان، آمریت معارف بغلان و نماینده های محترم قوم احمدزی( قومندان آقامحمد احمدزی و عبدالقادر احمدزی) که برادر کوچک شان را با اهدای تحسین نامه ها و بستن دستار مورد نوازش قرار دادند، از عمق دل تشکری نمایم.)
اشتراک کننده گان جشنواره بزرگ امروزی نه تنها باعث زیبایی محفل شدند و از داشته های شعری و معنوی شان فیض برده شد، بلکه مسوولین شبکه سبزمنش را تشویق به فعالیت های بزرگ نمودند تا گام های بیشتر و موثرتر دیگری بردارند.
در جشنواره بزرگ(گل لاله) همه مردم سبزاندیش بغلان زمین تعهد سپاریدند تا روز ۲۰ ثور را همه ساله به نام (روز بغلان) با برگزاری(جشنواره گل لاله) تجلیل نمایند و تاکید نمودند تا نام شعری شهر بغلان(شهر بلورین) در اشعار شان بیشتر از پیش بازتاب یابد.
جشنواره گل لاله، نخستین جشنواره عمومی در سطح ولایت بغلان است که منبعد انشاءالله همه ساله به همت مردم سبزاندیش ولایت بغلان با شکوه تر از گذشته ها برگزار خواهد شد.
(شبکه تعلیمی، تحصیلی، ادبی و نشراتی سبزمنش)، با کمال باورمندی و اراده تمام، علمبردار حوزه تعلیم، تحصیل، تربیه و ادب بوده و با صداقت کاملا میخواهد مصدر خدمت بهتر به جامعه فرهنگی و ادبی کشور شود.
32231583_1333473110130387_6592448025363218432_n

Comments are closed.