وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

مصیبت های وارده، ناشی از اعمال زشت ماست!/ بسم الله شریفی

مصیبت و فلاکت باری های وارده بر مردم و کشورما؛ ناشی از اعمال زشت، نا پسند، خودخواهی، تعصب و جاسوسی به دیگران بوده، مبیین ظرفیت وجودی هر یک مان می‌باشد.

روشن است که ما از خدا(ج) دور ‌شده ایم، به رفتار و گفتار واقعي پیامبر(ص) وقعی نمی‌گذاریم، شیرازه وحدت امت مسلمه را به عناوین گوناگون از هم پاشیدیم و به دستور دشمنان دین و انسانیت از هیچ نوع رفتار خلاف ارزش های اسلامی و فرهنگی دریغ نمی ورزیم، پس نباید توقعی از این بیشتر داشته باشیم.

از یک طرف اعمال، گفتار و فریبکاری های سیاسیون و بزرگان ظاهری و از سوی دیگر تغافل و بی مسؤولیتی شهروندان این کشور، مارا به اینجا کشانیده است.

اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، رهبران سیاسی و مردم از اعمال سیاه و شوم شان به درگاه الهی(ج) تایب نشوند، دیری نخواهد گذشت که همه چیز و هست و بود مادی و معنوی ما از بین رفته و انسان ها قصد خوردن جان یکدیگر را نمایند.

بیایید برای نجات کشور از بحران، از یکطرف به درگاه خداوند(ج) دعا کرده و توبه نماییم و از سوی دیگر با بسیج عمومی برای روشنگری افکار عامه تلاش جدی خویش را مبذول داریم.

تا ما از محور تعصب بیرون نشویم و گزینش های خود را در حوزه های مختلف حیات بشری، انسانی و اسلامی نسازیم، این راهی که میرویم به ترکستان است.

بسم الله شریفی

 

Comments are closed.