وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

اردوغان خطاب به نتانیاهو: تو صدای ظالمان هستی

رئیس جمهور ترکیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله قرار داد و تاکید کرد که »تو صدای ظالمان هستی و دست به تروریسم دولتی می زنی.«
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رجب طیب اردوغان روز یکشنبه در سخنانی در استانبول، نتانیاهو را صدای ظالمان خواند. اردوغان خطاب به نتانیاهو گفت: راه را اشتباه آمده ای، اردوغان صدای مظلومان است، اما تو صدای ظالمان هستی و دست به تروریسم دولتی می زنی.
وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی تا زمانی که خود بخاطر جنایت های ضد بشری و کشتارها و ویرانگری هایش مورد بازخواست و محاکمه قرار نگیرد، حق ندارد به هیچ طرف دیگری تهمت بزند.
این در حالی‌ست که وزیر خارجه ترکیه نیز به روز یکشنبه تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک قاتل در دوران معاصر و مسئول قتل هزاران فلسطینی بی گناه است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مولود چاووش اوغلو در توئیتی در واکنش به هجمه اخیر نتانیاهو علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه این اظهارات را بیان کرد. اوغلو با اشاره به اینکه کشورش هرگز از افشای حقایق دست برنمی دارد، گفت که نتانیاهو در حالی که کودکان فلسطینی در ساحل مشغول بازی بودند، دستور بمباران آنان را می داد.
اوغلو در صفحه شخصی خود در توئیتر تصاویری از کودکان فلسطینی از جمله فوزی جنیدی کودک بازداشت شده به دست نزدیک به 20 نظامی اسرائیلی و شهید فادی ابو صلاح نوجوان معلول فلسطینی را به نمایش گذاشت.
این در حالی است که پیش از این نیز، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفته بود که بنیامین نتانیاهو تلاش می کند با هجمه علیه اردوغان، افکار عمومی را از دادخواست های قضایی ارائه شده علیه خود به اتهام فساد منحرف سازد اما این اقدامات راه به جایی نخواهد برد. کالین خاطر نشان کرد که نتانیاهو تحت هیچ شرایطی نمی تواند بر ظلم و جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد.
وی تصریح کرد که نتانیاهو از افشای حقایق توسط اردوغان به شدت شاکی و به خشم آمده است.
93239952

Comments are closed.