وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

سپاس نامه

به نمایندگی از هییت رهبری(ستاد انتخاباتی بغلان نوین) از همه مردم باعزت و سربلند خود، نسبت سهم و اشتراک شان در پروسه انتخابات شورای ملی، قلبا سپاسگزاری نموده، با ذکر موارد زیر از بارگاه ایزد منان برای شان توفیقات مزید استدعا دارم:
همباوران خورشید تبار!
همه میدانیم انسان های متخلف و متقلب نگذاشت این پروسه ملی به شکل معیاری آن برگزار شود، اما با آنهم ما منتظر اقدامات کمیسیون های مربوطه بوده، متعهد به پاسداری و حراست از ایستادگی و رأی شما میباشیم.
نیک میدانید در سطح ولایت بغلان بیشترین آرای پاک از من و شما بوده و با کمال جرات ادعا داریم که پیروز این کارزار انتحاباتی استیم و تسلیم توطیه های شوم و طراحی شده افراد مغرض و استفاده جو نخواهیم شد.
شما مطمین باشید در هر حالت در کنار مردم خود با قوت تر، منسجم تر و با برنامه های مؤثر می مانیم و تا پای جان نمیگذاریم انسان های متقلب، معامله گر، کم فهم، چهره های بدنام و مفسدین معلوم الحال به سرنوشت مردم با عزت و سر افراز ما تجارت و معامله ننگین نمایند.
سبزباوران نیکوسرشت!
در کنارشما بودن، طلسمِ بی عدالتی، تعصب و محرومیت را شکستن، تعهدیست که با هم بسته ایم و ان شاءالله قدم به قدم بسوی اهداف بزرگ و انسانی مان نزدیک می شویم، شما نگران نباشید، به زودترین فرصت ممکن نشستی مشورتی و تصمیم گیری برای آینده بهتر برگزار خواهیم نمود و همه دستاوردها، چالش ها و مشکلات را موشگافی خواهیم کرد.
با تقدیم حرمت و سپاس مجدد
بسم الله شریفی
نامزد مجلس نمایندگان- بغلان
bb

Comments are closed.