وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

در انگلیس ۴۰ درصد اسلام ستیزی افزایش یافته است

شهر لندن ـ پایتخت انگلیس ـ شاهد افزایش 40 درصدی میزان اسلام ستیزی در سال 2017 بود و آمارهای منتشر شده از سوی دفتر رئیس عملیات های پلیسی و مبارزه با جرم و جنایت نشان می دهد که حوادث مربوط به نزاد پرستی اسلام ستیزانه طی سال گذشته و تا ژانویه سال 2018 به میزان 40 درصد افزایش داشته است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از مجله انگلیسی (اونینگ استاندارد)، این آمارها نشان می دهد که تا ژانویه سال 2018 تقریبا 1678 مورد جنایت و حادثه مربوط به اسلام ستیزی در لندن ثبت شده است و این در حالی است که آمار در سال گذشته 205 مورد بوده است. در همین راستا، پلیس انگلیس (اسکاتلند یارد) اعلام کرده است که میانگین جرایم اسلام ستیزی در لندن بیش از آمارهای منتشر شده از سوی دفتر رئیس پلیس است و این نهاد نتوانسته است تمامی حوادث را ثبت کند.
(صادق خان) شهردار پاکستانی تبار لندن هم در این زمینه اعلام کرد که جرایم صورت گرفته علیه مسلمانان پس از دو حادثه تروریستی (منچستر) و (لندن) تا حد زیادی افزایش یافته است. گفتنی است که در 22 ماه مه گذشته در اثر انفجار تروریستی در یک سالن کنسرت در شهر منچستر روی داد، 22 نفر از جمله چندین کودک کشته شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت آنرا بر عهده گرفت. شهر لندن در 3 ژوئن سال 2017 نیز شاهد وقوع حمله دوگانه ای بود که منجر به کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن نزدیک به 50 نفر دیگر شد. 
603828003 (1)

Comments are closed.