وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

(تعادل ملی)؛ جامع ترین هدف، روشنترین مسیر و عالی ترین برنامه برای نجات کشور از بحران است!

هییت رهبری( تعادل ملی افغانستان) تحت ریاست محترم بسم الله شریفی تشکیل جلسه نموده و مطابق آجندا، روی اصول داخلی جریان تعادل ملی و تعیین مسوولین کمیته ها به بحث پرداختند.
محترم بسم الله شریفی موسس و رییس ( تعادل ملی افغانستان) در کنار خوش آمد گویی به اعضای رهبری، از پیشرفت کار و دستاورد ها به حاضرین جلسه معلومات داده، محاسن و نقایص مختصری کاری را برشمرد.
آقای شریفی در لابلای صحبت هایش در مورد برنامه های تعادل ملی گفت: (تعادل ملی)؛ جامع ترین هدف، روشنترین مسیر و عالی ترین برنامه برای نجات کشور از بحران است!
رییس تعادل ملی افزود: (تعادل ملی)؛ موثر ترین راهکاریست بسوی انسجام و هماهنگی بیشتر ملیت های با هم برادر افغانستان و نیاز جدی است تا همه با هم بسوی تفاهم، همدلی و همگرایی مردم شریف، با عزت و عقب گذاشته شده کشور اقدامات جدی و عملی نماییم.
سپس محترم عارف الله الکوزی معیین سیاسی( تعادل ملی) به ایراد سخن پرداخته و از پیشرفت کار ها و علاقمندی پیوستن جریانات جدید به این روند ملی توضیحات مفصل ایرایه نمود.
سید اعلی ناصری، آقای ناهوری، نیکزاد، خالقی، مسلمیار، ملاخیل، سیغانی، دکترس هاجر، انجینیر شایان، انجینیر سلیمی، آقای پویا، آقای الفت و جمع از اعضای رهبری بالنوبه به مسایل توجه نموده خواهان کوشش جدی برای اخذ جواز رسمی فعالیت شدند.
این در حالیست که اسناد شورای موسسین(تعادل ملی افغانستان) جهت طی مراحل و اخذ منظوری به وزارت محترم عدلیه سپرده شده و سایر اسناد تحت کار میباشد.

26231784_1236579726486393_3985173594335822032_n

Comments are closed.