وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

ترامپ: امکان تحقق صلح میان طرفین فلسطینی و اسرائیلی وجود دارد

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که فرصت خوبی دست داده و اکنون تحقق صلح و سازش بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی به امری ممکن تبدیل شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دونالد ترامپ روز گذشته در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: مسائل و موضوعات زیادی را به ویژه در رابطه با توافق صلح بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی بررسی می کنیم و در صورتی که این امر محقق شود، پیروزی بزرگی خواهد بود.
از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نیز مدعی شد که تحقق صلح و سازش را با طرف فلسطینی و کشورهای عربی بررسی می کند.
ترامپ افزود که از هیچ تلاشی برای تحقق توافق سازش دریغ نمی کنیم و به اعتقاد من اکنون فرصت خوبی برای این کار دست داده است.
وی تاکید کرد که ما توافق سازش بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی را در اولویت قرار می دهیم و در حالی که اکثریت معتقدند شانسی برای پیشبرد عملیات سازش وجود ندارد، به باور من اکنون فرصت خوبی برای آن ایجاد شده است.
البته در حالی ترامپ از پیشبرد عملیات سازش در فلسطین سخن می گوید که جارد کوشنر داماد و مشاور او اخیر صراحتا اعلام کرد که دولت کنونی آمریکا نیز همانند دولت های گذشته راه حلی برای منازعه فلسطین در اختیار ندارد و بعید است بتواند راهکاری برای پیشبرد مذاکرات سازش و تحقق صلح ارائه دهد.
n00150059-b

Comments are closed.