وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

سبزباوران سبزاندیش بار دیگر مجلس سبز برپاء نمودند

انجمن ادبی سبزمنش در سال جاری اولین مجلس مشاعره خود را بتاریخ ۱۱/۱/۱۳۹۶ شکوهمندتر از سال گذشته در فضای همدلی و سبزباوری در بغلان مرکزی برگزارنمود.
شعرا و اشتراک کنندگان این مجلس بزرگ ادبی دلنوشته های خود را در طبق احساس گذاشتند و از شورو ونوایی سبزنگری شان مجلس منور گردید.
محترم بسم الله شریفی موسس انجمن ادبی سبزمنش در کنار سرودن شعرهای تازه نوروزی و وحدت آفرین، حاضرین را به مجلس خوشامدگویی نموده و تمنی نمود سال جدید سال قطع جنگ و خون ریزی باشد.
آقای شریفی(رییس نهاد مردم روشن ضمیر میهن و هفته نامه عقاب) در لابلای صحبت هایش از کتاب تحت کار(بغلان در آیینه شعر) معلومات کامل ارایه نمود و از دوستداران بغلان خواهش کرد تا شعر های که پیرامون بغلان سروده شده است را جهت درج در کتاب(بغلان در آیینه شعر) هر چه زود تر تسلیم مسوولین انجمن نمایند. متعاقبا آقایان هریک:( مولوی صاحب آخندزاده گجر، شورش، کبیری، قلم دوست، طاهری، قریشی، اکبری، لودین، داوری صاحب، محبوب، ابراهیمی، شریف الله، مجروح، حقانی سیدزاده، حکیمی، عبدالله جان شریفی و…) شعر خواندند و حرف و حدیث هایی را پیرامون موضوع بیان داشتند. لازم است تا ذکر گردد که انجمن ادبی سبزمنش بتاریخ ۲۸ جوزای سال ۱۳۹۵ در بغلان مرکزی در کنار مجتمع تحصیلی و تعلیمی سبزمنش تاسیس شده و بلا وقفه هرجمعه مجلس مشاعره دارد. گزارش از:
عتیق الله محبوب

Comments are closed.