وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

علایم غروب امریکا!/انجنیر محمد نذیر تنویر

در آغاز هرچند پیروزی «دونالد ترامپ»، شرایطی دشوار و فضای رعب و وحشت را برای مسلمانان باردیگر به ارمغان خواهد داشت، اما آنچه از سلف اش (یعنی بوش پسر) آموخته شد، ثمره آن برای پویندگان راه توحید، ان شاء الله مثبت خواهد بود.

ترامپ دیگر آغاز زوال جهان کفر خواهد بود!
بلی! رشد اسلام و حقانیت توحید بعد از یازدهم سپتامبر 2001، دگرگونی عمیقی را در اندیشه های بشر، بخصوص پویندگان «راه نجات» در سطح جهان رقم زد. با آنکه «مسلمانان راستین» دوره های پُر از درد و شکنجه را تحمل داشتند و تاهنوز نیز می دارند، اما دریچه های «راه توحید» در دورترین نقاط این «کره ی خاکی» باز شده می روند.
رشد اسلام درین دوره (نظر به احصائیه دشمنان اسلام) با رقم هفتاد و چهار در صد، جهان کفر و نفاق را به حیرت فرو برده است. اراذل، اوباش ها و دنیاپرست به اصطلاح مسلمان، به صفوف دشمنان اسلام می پیوندند؛ اما برعکس، دانشمندان، خبرگان و حق جویان اندیشه های کفری، با ارقام سرسام آوری، روزانه به اسلام رو می آورند.
جالب از همه اینکه، تخم نفاق و انواع امراضی را که ایشان برای اندیشه اسلامی طرح ریزی نموده بودند و تاهنوز از طریق رسانه های جهان شمولی که در دسترس دارند، پخش و نشر می گردد، آرام آرام به خودشان برمی گردد.
همین دیشب، شبی جشن پیروزی حزب جمهوری خواهان که آقای «ترامپ» ممثل آن است، شهر های مختلف امریکا شاهد اعتراضات و راهپیمایی های بودند. ازهمین رسانه های خودشان، می توان به حقایق درون جامعه ی امریکا پی برد!
سی ان ان افزود: از زمان اعلام نامزدی دونالد ترامپ، هرچند اعتراض هایی در برابر برج معروف ترامپ برگزار می شد ولی به این میزانی که هم اکنون گرد آمده اند سابقه نداشته، و می شود از آن به شکلی جنبش تسخیر ترامپ نامید؛
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز افزود: تظاهرات علیه ترامپ که از نیویورک و شیکاگو آغاز یافته است، هم اکنون به شهرهای دیگر از جمله فیلادلیفا، بوستون؛ آریزونا، سیاتل و سن خوزه نیز کشانیده شده است.
برخی از کانال های تلویزیونی آمریکا به غیر از سی ان ان و فاکس نیوز، مانند ای بی سی نیوز و ام بی سی نیز در حال پوشش زنده تظاهرات معترضان در شهرهای مختلف می باشند.

جالب اینجاست که سفیر فرانسه در امریکا خانم وتسون (Fiona Flores Watsom) در همان دقایق پس از پیروزی «ترامپ» در تویتر خود نوشت:
«از حالا به بعد، همه چیز امکان پذیر است. دنیا در حال فروپاشی است!»

بلی! این توییت دقایق بعد، از صفحه اش حذف گردید!

دیگر اصل انتخابات و احترام به رأی باشندگان یک سرزمین، به تمسخر کشانده می شود.
پاس قدرت از دست سرمایه داران؛ زیر چتر دو حزب «دمکرات» و «جمهوری خواه»، نقش افراد را در انتخاب زعیم شان به تمسخر می کشاند. شرایط انتخابات در امریکا چنان رقم خورده است که نیم عمر دولت ها، در مبارزات انتخاباتی سپری گشته، آنهم با مصارف سرسام آوری که اصلاٌ زمینه های رشد دیگر جریان ها را در بطن اش خشک و خنثی می گرداند.

اعتراضات دیشب نشان دهنده ی عکس العمل های اقشار مختلف در ابعاد گوناگون را خبر می داد:
اعتراضات در ابعاد نژادپرستی؛
اعتراضات در ابعاد تفاوت های طبقاتی؛
اعتراضات در بُعد جنسیت که در تاریخ امریکا نظیر نداشته است؛
اعتراضات در ابعاد رابطه های جنسی (سکس)؛
اعتراضات در ابعاد پیوند اقلیت ها در ساختار جامعه امریکا؛
اعتراضات در رشد اندیشه های « نئونازیسم»؛
اعتراضات در عدم آزادی اندیشه، بخصوص اندیشه اسلامی ووو…
اما جالب از همه اینکه، گستردگی این اعتراضات دامنگیر خودی حزب «جمهوری خواه» نیز گشته است!

بلی! ترامپ دیگر، آغاز زوال جهان کفر خواهد بود!
زیرا اکثریت عوام و آنانی که از بیصرت حق، کم بهره هستند، با تغییر و یا تبدیل لباس جهان کفر از حالت منافقت به کفر، می توانند به آسانی بر توطئه های معاندین اسلام پی برند. این نکته، پله را به نفع اسلام سنگین خواهد ساخت.
آنچه که آقای «ترامپ» قبلاٌ وعده گذاشته بود که در صورت پیروزی، همراه با «پوتین» در سرکوبی اسلام راستین متحد شده و اقدام خواهد نمودند، چهره ای دروغین جهان دو قطبی را نیز خواهد درید!
شیوه مصروف نگهداشتن اذهان با دوقطبی ساختن دوباره جهان و تکرار دوباره منفعت برداری طاغوتیان، دیگر منتفی خواهد گشت، و مصداق فرموده الهی که «کفار ملت واحد هستند» برای همه واضح و آشکار خواهد گشت!

نباید فراموش کرد که دمکرات ها با متحدان شان که در لباس نفاق بر جهان حکمروایی دارند، به مراتب زیانبار تر هستند تا حاکمان ظالم که کفر شان را علنی آشکار و بیان می دارند و بطور نسبی از دو رنگی پرهیز می دارند.
اگر آقای «ترامپ» با همین صراحت لحجه بماند و دوباره لباس منافقت را به تن ننماید، سرانجام امور ان شاء الله به نفع مجاهدان راه حق و مسلمانان راستین خواهد بود. زیرا سال های قبل، نتیجه جنگ رویارویی، از شکست امریکا و 49 کشور همپیمانش در افغانستان خبر داد و تاریخ آنرا در صفحات زرین اش درج ساخته است.

باید دانست که اینبار، شکست کفر تنها در بُعد نظامی محدود نخواهد ماند، و رشد سریع اسلام که در قلب ها جا گرفته است، با ظهور این شکست برملا خواهد گشت و تاریخ فتح مکه، و روآوردن فوج فوج مردم به اسلام، دوباره ان شاء الله تکرار خواهد گشت که این خود از علایم بزرگ قیامت خواهد بود.
signs-of-america-fall-1

Comments are closed.