وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

نفاق آمریکا در باره شهرک سازی صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری عقاب به نقل از شبکه العالم، موضع آمریکا در قبال تصمیم رژیم صهیونیستی، نشان دهنده هماهنگی از پیش تعیین شده میان تل آویو و واشنگتن است که بر وضعیت فلسطینی ها تاثیر بسیارمنفی به جا می گذارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، دولت آمریکا طرفدار رژیم اشغالگر است و صلاحیت ندارد چرا که خود به عنوان یکی از سه طرف در ارتباط با درگیری های منطقه به شمار می آید.
همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: آمریکا یکی از طرف های اصلی در محاصره مردم فلسطین و حمایت از شهرک سازی صهیونیست ها محسوب می شود.
حمایت های بی شمار آمریکا از رژیم اشغالگر اسرائیل در پروژه های شهرک سازی و یهودی سازی سرزمین های اشغالی فلسطین، به ویژه پس از تصمیم چند روز پیش باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در ارائه بسته کمک های نظامی 380 میلیون دلاری به این رژیم، واکنش های شدیدی به دنبال داشته است.
در همین حال کاخ سفید دراقدامی منفعلانه با متهم کردن رژیم اسرائیل اذعان کرد که به علت موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری اشغالی به تعهداتش پایبند نبوده است.
دولت آمریکا ضمن انتقاد از رژیم صهیونیستی به خاطر تصمیم مربوط به ساخت شهرک های جدید در کرانه باختری تاکید کرد، این اقدام تل آویو به ضرر چشم اندازهای صلح با فلسطینی‌ها و در تناقض با تضمین هایی است که تل آویو به واشنگتن داده است.
جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در این باره تاکید کرد: ما تضمین های علنی از دولت اسرائیل دریافت کردیم که مغایر با اقدامات اخیر است.
کابینه رژیم صهیونیستی اوایل هفته جاری با ساخت و ساز 300 واحد مسکونی جدید بین رام الله و نابلس در شمال قدس اشغالی در شهرک صهیونیستی شیلو موافقت کرد.
شهادت کودک فلسطینی در نوار غزه

Comments are closed.