وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

8 برابر شدن خشونت علیه مسلمانان در آمریکا

16-04-2016-10-31-12_NEWS_pic
جرائم و خشونت ها علیه مسلمانان در آمریکا از سال ۲۰۰۰ تا کنون هشت برابر شده است.
جرائم و خشونت ها علیه مسلمانان در آمریکا از سال ۲۰۰۰ تا کنون هشت برابر شده است.
؛ سایت خبری «تروث دیگ» در گزارشی نوشت: کنگره در سال ۱۹۹۰ قانون آمار رائم مبتنی بر نفرت را تصویب کرد و از آن پس، اف بی آی گزارش سالانه ای را در خصوص جرائم مبتنی بر تعصب و نفرت منتشر می کند.
من فکر می کنم خوب است که آمار مربوط به سال ۲۰۰۰ یعنی سال آخر ریاست جمهوری «بیل کلینتون» را با آمار سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ – آخرین سال هایی که آمار در دسترس است – مقایسه کنیم. جای تعجب ندارد که در این ۱۴ سال خشونت علیه مسلمانان هشت برابر شده است اما این افزایش را نمی تواند در آمار ارائه شده اف بی آی دید زیرا آمار اف بی آی شرح حال قربانیانی است که خشونت را گزارش داده اند و موارد بسیاری اصلا توسط قربانیان گزارش نشده است.
مسلمانان آمریکایی اکثرا نسل های اول و دوم مهاجران و در سنین ۴۵ سال به بالا هستند و ممکن است تمایلی به گزارش خشونت ها به پلیس نداشته باشند.
در سال ۲۰۱۴ حدود نیمی از خشونت ها (۴۷ درصد) به دلیل نژاد فرد بوده و اکثر قربانیان ( ۶۲٫۷ درصد )، آمریکایی های آفریقایی تبار هستند.
در سال ۲۰۱۴، ۱۸٫۶ درصد از این خشونت ها به خاطر دین افراد بوده است. این رقم از سال ۲۰۰۰ ثابت مانده است.
مسلمانان یک درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند اما سه درصد از خشونت ها آنها را در بر می گیرد.
در این آمار می توانیم دلایلی را بیایم که به واسطه آنها نامزدهای جمهوی خواه به نفرت ضد مسلمانان روی آورده اند.
رای گیری ها به آنها اطلاعاتی را در خصوص افزایش اسلام هراسی می دهد که در آمار جرم و جنایت مبتنی بر نفرت قابل مشاهده است. و آنها به جای فرار از تعصبی که عامل ارتکاب چنین جرائمی بوده است، مشتاقانه از این جرائم استقبال کرده و برای بهره برداری از آن در جهت افزایش آراء خود تلاش می کنند.
اکنون نگرانی آمریکایی های واقع بین این است که شعارهای عوام فریبانه جمهوری خواهان جرائم ناشی از نفرت و خشونت علیه مسلمانان را در سال ۲۰۱۶ افزایش دهد. ما هرگز نباید فراموش کنیم که نفرت تنها به شکل الفاظ زشت بر زبان رانده نمی شود، بلکه می تواند به شکسته شدن بینی و یا قفسه سینه افرادی و یا تخریب مکانی منتهی شود. اینها تنها تبعاتی است که نفرت افکنی برای ما دارد.

Comments are closed.