وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

اسقف اعظم قدس: از انتفاضه قدس تا زمان تحقق اهدافش حمایت می کنیم

DataFiles_Cache_TempImgs_2016_1_News_1394_aban_1234_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_300_0

اسقف اعظم مسیحیان قدس گفت که مسیحیان فلسطین بخش ناگسستنی از ملت فلسطین هستند، ملتی که برای نیل به آزادی و کرامت و استقلال مبارزه می کند.

عطا الله حنا در مصاحبه اختصاصی با مرکز اطلاع رسانی فلسطین بر لزوم وحدت ملی و تقویت پیوندهای دینی و برادری مسلمانان و مسیحیان تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت:« ما از ملت فلسطین و مبارزات قانونی و مشروع این ملت تا زمان تحقق خواسته ها و آرمان های ملی شان حمایت می کنیم، ما ملت یکپارچه ای هستیم و برای یک آرمان مبارزه می کنیم، مسیحیان و مسلمانان در فلسطین یک خانواده هستند و آرمان ها و دغدغه ها و رنج و محنت های واحدی دارند.»

وی تشدید مواضع خصمانه مقامات رژیم صهیونیستی علیه مسیحیان قدس را نژاد پرستانه خواند و گفت که همین موضع گیری ها متوجه مسلمانان و تمامی ملت فلسطین نیز می باشد.

وی یادآور شد که اظهارات و اقدامات تحریک آمیز و نژاد پرستانه مقامات رژیم صهیونیستی موجب تشدید پایداری و استقامت مسیحیان و پایبندی آنان به سرزمین فلسطین و دفاع آنان از مقدسات شان می شود.

وی تصریح کرد: « ما تحت هیچ شرایطی از حق خود در زمینه دفاع از قدس و مقدسات خود چشم پوشی نخواهیم کرد، ما در کنار برادران مسلمان خود از بیت المقدس و مقدسات آن پاسداری می کنیم.»

Comments are closed.