وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

بمنظور کمک رسانی به افراد مستحق (کمیته خیریه معرفت) ایجاد شد

کمیته(خیریه معرفت) در چوکات نهاد فرهنگی و اجتماعی مردم روشن ضمیر میهن به منظور کمک رسانی به افراد مستحق ایجاد شد و در راستای کار آفرینی برای نیازمندان و سهم گیری در قضایای خیریه اجتماعی فعالیت می نماید.
عضویت در کمیته خیریه معرفت مطابق اصول نهاد مردم روشن ضمیر میهن داوطلبانه بوده و منبعد تمام مسوولین، اعضاء و هواداران این کمیته از طریق حق العضویت ماهانه، اعانه های بلاعوض و قرض الحسنه به تقویت این کمیته میپردازند.
بسم الله شریفی (رییس نهاد مردم روشن ضمیر میهن و عضو کمیته خیریه معرفت) در جلسه افتتاحیه ی این کمیته در دفتر کتابخانه معرفت در بغلان مرکزی حاضرین را به سهم گیری در کارهای خیریه و عام المنفعه تشویق نموده، خواهان توجه جدی مردم خیر اندیش به کارهای پسندیده اجتماعی شد.
در جلسه آقایان:( سید نظام الدین صبور، داکتر صاحب ذره، قلندری صاحب، معلم صاحب، حسینی صاحب، امین الله طوره زاده، امان الله محبوب، نجیب الله خان، خالقی، انجینیر صاحب، مامور عبدالجبار، قاری صاحب بشیر، رخشانی و… به نمایندگی از سایرین سخنرانی نموده و آمادگی همه جانبه شان را ابراز نمودند.
اعضای مجلس به اساس توافق جمعی 6 تن را به عنوان هییت مدیره، 15 تن را به عنوان هییت نظارت و 3 تن را مسوول اکونت نمبر بانکی (کمیته خیریه معرفت) برای سه ماه انتخاب نمودند و جلسه با دعاییه ی فلاح و بهروزی خاتمه یافت.

20151002_001240

Comments are closed.