وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

زخمی شدن چند جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در قدس

DataFiles_Cache_TempImgs_2015_2_News_1394_shahrivar_203_1_300_0

در جریان درگیری شدید امروز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در شهرک عیزریه در شرق شهر قدس اشغالی، چندین جوان فلسطینی زخمی شدند.
به گزارش عقاب به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین ، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک عیزریه حمله کرده و اقدام به بازسازی بخش های تخریب شده دیوار نژاد پرستانه کردند که در پی آن درگیری شدیدی میان آن ها و جوانان فلسطینی در این منطقه رخ داد و صهیونیست ها با شلیک گاز اشک آور، نارنجک های صوتی و گلوله های پلاستیکی اقدام به سرکوب جوانانی کردند که با پرتاب سنگ به سمت آنان در حال دفاع از خود بودند.
منابع مذکور اشاره کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی خبرنگاران را نیز جریان پوشش خبری درگیری های شهرک عیزریه مورد حمله قرار دادند.
رژیم صهیونیستی شمار زیادی از گشتی ها و نیروهای خود از جمله یگان تیراندازان را در شهرک عیزریه مستقر کرده بود که به سمت جوانان فلسطینی شلیک می کردند. در این حمله جنایتکارانه شماری از جوانان فلسطینی زخمی شدند و به خاطر شدت درگیری ها هنوز آمار دقیق مجروحان مشخص نیست.
در همین راستا، شاهدان عینی گفته اند که 3 جوان فلسطینی در این درگیری ها زخمی شده اند و درگیری ها تا به این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.
از سوی دیگر، شهرک عیسویه در شرق قدس نیز صحنه درگیری شدید نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی بود. نظامیان صهیونیست به این شهرک حمله کرده و به سمت منازل فلسطینیان گاز اشک آور شلیک کردند.

Comments are closed.