وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

از بی حرمتی به دو استاد دانشگاه غزنی تا پوزش خواهی نبیل

رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی از بی حرمتی ماموران این ریاست به دو استاد دانشگاه در ولایت غزنی معذرت خواهی کرده است.
او ظهر امروز با دو استاد که چند روز قبل از در ولایت غزنی از سوی ماموران امنیت ملی و کارمندان سارنوالی این ولایت مورد بی حرمتی قرار گرفته بودند دیدار کرد.
این استادان به دلیل آنچه اخراج کردن دو دانشجو از امتحان دانسته شده از سوی ماموران امنیت ملی زندانی و موی آنان تراشیده شده بود.
در همین حال آقای نبیل از نصیر احمد آرین و حبیب الله کاشفی از استادان دانشگاه غزنی عذر خواهی کرده و عملکرد ماموران امنیت ملی را زشت توصیف کرده است.
رییس عمومی امنیت ملی تاکید کرد که در پیوند به این موضوع دو تن از کارمندان پایین رتبه این ریاست که در قضیه دخیل دانسته شده اند مورد پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
در خبرنامه امنیت ملی به نقل از نبیل آمده است که ریاست عمومی امنیت ملی به عنوان نخستین خط مدافع شهروندان خود حفاظت از حقوق اساسی شهروندان و حیثیت شان را از مهمترین وظایف خود می داند.
بر بنیاد خبرنامه ماموران امنیت ملی تمام خطرها را برای حفاظت از جان استادان و دانشجویان کشور به جان می پذیرند.
رییس عمومی امنیت ملی به دو استاد دانشگاه ولایت غزنی وعده سپرد که قضیه را با جدیت دنبال کرده و عاملان اصلی را شناسایی خواهد کرد.

Comments are closed.