وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

ارگ ریاست جمهوری پیام هیات پاکستانی را مثبت ارزیابی کرد!

ارگ ریاست جمهوری افغانستان ، سفر اخیر مقامات امنیتی پاکستان به کابل را مثبت ارزیابی نموده و پیام های این هیات را نشان دهنده تعهد اسلام آباد در قبال افغانستان خوانده است.
ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه ای گفته است که محمداشرف غنی، رییس کشور با راحیل شریف رییس ستاد ارتش پاکستان که در راس یک هیات بلندرتبه به کابل سفر نموده است، بعد از ظهر روز گذشته در ارگ ملاقات نمود.
بر اساس معلومات منبع؛ در این ملاقات درحالی که هیات پاکستانی یک بار دیگر تعهد آن کشور را در رابطه به تامین صلح درافغانستان تکرار کرد ازاقدامات آن کشور در این راستا نیز خبر داد.
در خبرنامه آمده است: ” پیام های هیات پاکستانی مثبت و نشان دهنده ی تعهدشان بود. نتایج اقدامات مذکور در هفته های آینده واضح و روشن خواهد گردید”.
منبع افزوده است: ” دولت افغانستان انتظار دارد تا تعهدات و اقدامات پاکستان و همچنین همکاری های دوجانبه نتیجه مثبت در راستای تامین صلح در هر دو کشور داشته باشد”.
گفتنی است که با وجود آن که تنها چند ماه از تشکیل حکومت جدید افغانستان می گذرد، مقامات افغان و پاکستانی بارها در طول این چند ماه با یکدیکر ملاقات داشته اند.

Comments are closed.