وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

احتمال معرفی دوباره برخی نامزد وزرای رد شده به مجلس وجود دارد!

سخنگوی ریاست اجرایی حکومت می گوید که احتمال دارد برخی نامزد وزرا که یک بار از سوی مجلس رد شده اند، در پست های متغییر دوباره به مجلس معرفی شوند.
مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی حکومت در گفتگویی با خبرگزاری جمهور می گوید که مذاکرات روی گزینش اعضای باقی مانده کابینه هم در درون دو تیم و هم میان رییس جمهور و رییس اجرایی حکومت وحدت ملی ادامه دارد و پیش رفت هایی در زمینه نیز صورت گرفته است.
آقای رحیمی افزود: نتایج این مذاکرات در روزهای آینده از طریق رسانه ها به مردم اعلام خواهد شد.
به گفته وی؛ موانع قانونی برای معرفی دوباره نامزد وزرای قبلی که یک بار از سوی پارلمان رد شده اند، در پست های متغییر وجود ندارد و احتمال دارد که برخی از نامزد وزرای قبلی در پست های متغییر دوباره به مجلس معرفی شوند.
سخنگوی ریاست اجرایی در مورد اعلام نامزد وزرای باقی مانده بیان داشت: حکومت تا زمان برگشت نمایندگان مجلس از رخصتی های زمستانی فرصت کافی در اختیار دارد و در این مدت رای زنی های صورت خواهد گرفت.
رحیمی ابراز امیدواری کرد که تا زمان برگشت نمایندگان از رخصتی های زمستانی، فهرست نامزد وزرا نهایی و به مجلس فرستاده خواهد شد.
پیش از این جاوید فیصل، معاون سخنگوی ریاست اجرایی گفته است که حکومت روی معرفی ۱۷ نامزد وزیر به مجلس توافق کرده است.
تاهنوز کابینه حکومت وحدت ملی ناقص است و در دور قبلی معرفی نامزدان، ۹ تن آنان به شمول رییس امنیت ملی از مجلس رای اعتماد گرفتند و متباقی رد صلاحیت شدند.   امینی ــ کابل

Comments are closed.