وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

حماس: نتایج تحقیقات رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه باطل است!

حماس: نتایج تحقیقات رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه باطل است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” تاکید کرد که نتایج تحقیقات دشمن صهیونیستی در مورد کشته شدن فلسطینیان در جنگ اخیر را به هیچ وجه قبول ندارد.
به گزارش عقاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش حماس امروز یکشنبه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد: « اصلا عاقلانه و قابل قبول نیست که طرف مجرم و جنایتکار در مورد جنایت های خود قضاوت کند.»
فوزی برهوم افزود: « قبلا نیز نتایج تحقیقات کمیته های حقیقت یاب صهیونیستی را دیده ایم، آن ها هر بار جنایتکاران حقیقی را تبرئه و قربانیان را مجرم معرفی می کنند.»
وی ادامه داد که دشمن صهیونیستی بدین گونه می خواهد راه را بر کمیته های حقیقت یاب بین المللی ببندد تا واقعیت ها برملا نشود. برهوم خواستار ورود کمیته های حقیقت یاب و بی طرف بین المللی به باریکه غزه و تحقیق در مورد جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین به منظور زمینه سازی جهت محاکمه سران این رژیم در دادگاه های بین المللی شد.
لازم به ذکر است که “دانی عیفرونی” دادستان نظامی رژیم صهیونیستی از پلیس این رژیم خواسته در مورد 5 حادثه در جنگ اخیر که طی آن شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند، تحقیق کند.

Comments are closed.