وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

بسم الله شریفی: بیشترین فساد را در این کشور خارجی ها انجام داده اند!

بسم الله شریفی:
بیشترین فساد را در این کشور خارجی ها انجام داده اند!
فساد منحیث یکی از عوامل پسرفت کشور ها خصوصا در افغانستان و راه های مقابله با آن یکی از دغدغه های اصلی مطبوعات و مردم بوده و این روز ها از سوی تمامی سیاستمداران و کارشناسان مورد بحث قرار می گیرد، بسم الله شریفی در یکی از نشست های میز گرد تلویزیون آریانا نیوز گفت: بیشترین فساد را خارجی ها در کشور انجام داده اند.
بسم الله شریفی منحیث کارشناس مسایل سیاسی کشور در این برنامه تلویزیون آریانا نیوز از فساد پیشگان بزرگ و کوچک یاد آوری کرده فساد پیشگان را کسانی خطاب کرد که یا از شریعت … محمدی (ص) آگاهی ندارد و یا دانسته به آن بی اعتنا هستند.
آقای شریفی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر فساد اداری یاد آور شد که بیشترین فساد را در این کشور خارجی ها انجام داده و آنها عامل فساد های بزرگ در کشور هستند. آقای شریفی همچنان افزود؛ ما سه نوع فساد داریم که عبارتند از فساد های بزرگ، کوچک و فساد های سازمان یافته که فساد های کوچک را همیشه افرادی که در مدیریت های پایین یک اداره قرار داشته باشند انجام می دهند و اما فساد های بزرگ و سازمان یافته کار فساد پیشگان بین المللی و زمامداران بزرگ کشور است. وی در ادامه به این موضوع گفت تا فساد های بزرگ و سازمان یافته در کشور کاهش پیدا نکند و کسی از آن جلوگیری به عمل نیاورد مبارزه با فساد های کوچک ما را به سر منزل نمی رساند. پژواک

Comments are closed.