وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

ناراحتی شدید وزارت خارجه “اسرائیل” از تصمیم اخیر مجلس عوام انگلیس

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز ناراحتی شدید از تصمیم اخیر مجلس عوام انگلیس در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، مدعی شد که این تصمیم به روند سازش میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی ضربه می زند.

به گزارش عقاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که به رسمیت شناختن زودهنگام کشور فلسطین پیام خطرناکی برای مقامات فلسطینی دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که پیام این تصمیم به مقامات فلسطینی این است که آنها می توانند چالش های سخت خود را با توسل به چنین مسائلی حل و فصل کنند و این مساله می تواند باعث تضعیف فرصت های تحقق صلح واقعی در فلسطین شود.

مجلس عوام انگلیس روز گذشته در اقدامی سمبلیک کشور فلسطین را به رسمیت شناخت و از دولت این کشور خواست که رسما فلسطین را به رسمیت بشناسد. مجلس عوام انگلیس با 274 رای موافق در برابر تنها 12 رای مخالف طرح ارائه شده در این زمینه را به تصویب رساند.

در این یادداشت آمده است: مجلس عوام انگیلس معتقد است که دولت باید کشور فلسطین را در کنار اسرائیل به رسمیت بشناسد، زیرا این مساله در تضمین اجرای راه حل تشکیل دو کشور سهم بسزایی خواهد داشت.

Comments are closed.