وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

دومین(جشنواره گل لاله) برگزار شد!

دومین(جشنواره گل لاله) برگزار شد!

دومین جشنواره گل لاله با اشتراک شاعران ولایت بغلان، کندز و تخار با حضور داشت بنیانگذار شبکه سبزمنش و جشنواره گل لاله( بسم الله شریفی) در حالیکه بزرگان محلی نیز حضور داشتند با برگزاری نمایشگاه کتاب، هنر نقاشی و خطاطی در بغلان مرکزی برگزار شد.
موسس و رییس شبکه سبزمنش در کنار خوشامد گویی به مهمانان، دومین جشنواره گل لاله را به همه مردم ولایت خجسته باد گفته، افزود:
مردم ولایت بغلان و هییت رهبری شبکه سبزمنش متعهد هستند همه ساله (جشنواره گل لاله) را به عنوان جشنواره ولایتی همانند سایر ولایات برگزار نماید و داشته های فرهنگی ولایت بغلان را به نمایش بگذارند.
(بسم الله شریفی)موسس و رییس شبکه سبزمنش، بپاس گرامیداشت فعالیت های ادبی، و فرهنگی شعرای بغلان و مهمانان اشتراک کننده از سایر جاها، ۴۵ تن از مدعویین را با اهدای لوح سپاس مورد نوازش قرار داد.
شبکه سبزمنش در برج ثور سال گذشته اولین (جشنواره گل لاله را) بعد از نامگذاری، با حضور داشت شاعران چندین ولایت برگزار نمود و نام فرهنگی و شعری ولایت بغلان را با الهام از شعر محترم بسم الله شریفی، (شهر بلورین) گذاشتند.
مجموعه شعری (شهر بلورین) یا (بغلان در آیینه شعر) گزینه ی از شعرهای است که پیرامون ولایت بغلان سروده شده است و چاپ و تدوین آنرا محترم بسم الله شریفی به انجام رسانیده است.
شبکه سبزمنش متشکل از: ( لیسه خصوصی سبزمنش، انستیتوت تعلیمات عالی سبزمنش، انجمن ادبی سبزمنش، هفته نامه سبزمنش و مدرسه علوم قرآنی سبزمنش) بوده،  IMG_20190501_145255که توسط محترم بسم الله شریفی تاسیس و با همکاری جوانان فرهیخته به فعالیت می پردازد.
۱۴ ثور ۱۳۹۸
بغلان مرکزی

Comments are closed.