وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

حماس: آمریکا سعی دارد رهبران فلسطینی را ضربه زند!

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اظهار داشت که قرار دادن نام شیخ (صالح عاروری) نایب رئیس این جنبش در لیست های تروریسم آمریکا، بخشی از تلاش ها برای ضربه زدن به رهبران فلسطینی است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که این رفتار نشانگر موضع جانبدارانه آمریکا از رژیم صهیونیستی است و شیخ صالح عاروری، یک فرمانده ملی است که جایگاهی فراتر از رهبری در جنبش حماس دارد.
وی افزود: قرار دادن نام عاروری در لیست های تروریسم آمریکا، باعث تغییر این واقعیت نمی شود که ما طرف حق هستیم و این تصمیمات تاثیری بر مواضع ما نمی گذارد و مانع از ادامه تلاش برای احقاق حق ملت مان در زمینه مقاومت نمی شود.
در همین راستا، جماعت اسلامی لبنان نیز تصمیم آمریکا در زمینه درج نام شیخ صالح عاروری در لیست تروریسم را محکوم کرد.
(بسام حمود) رئیس دفتر سیاسی این جماعت با صدور بیانیه ای مطبوعاتی به رفتار ظالمانه و کورکورانه دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: در حالی که رژیم صهیونیستی با سلاح های آمریکایی، غیرنظامیان بی گناه را بمباران کرده و به قتل می رساند، واشنگتن نام یکی از رهبران مقاومت را در لیست های تروریسم قرار می دهد و این نشانه حمایت و جانبداری آشکار کاخ سفید از دشمن صهیونیستی و تروریسم آن است.
وی خاطر نشان کرد که قرار دادن نام صالح عاروری در لیست تروریسم توسط آمریکا، هیچ جای تعجب ندارد و این نشان افتخاری برای وی است که به کارنامه درخشانش در عرصه مقاومت افزوده می شود.
حمود تصریح کرد که این تصمیم نشان می دهد که دولت آمریکا اعتقاد دارد که عاروری و دوستانش در مقاومت، صخره سختی هستند که معامله قرن و پروژه نابودی مساله فلسطین به آن برخورد خواهد کرد.
وی همچنین از نقش مهم صالح عاروری در عرصه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تمجید کرد و گفت: همین اقدامات باعث درج نام وی در لیست تروریسم شده است؛ چرا که او خطری برای پروژه های طراحی شده به منظور نابودی مساله فلسطین است.
15043259081504325908

Comments are closed.