وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

حمایت نماینده مسلمان کنگره آمریکا از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی

(الهان عمر) نماینده تازه راه پیدا کرده به کنگره آمریکا از ایالت مینه‌سوتا که اصالتی سومالیایی دارد، از جنبش جهانی تحریم و منع سرمایه گذاری در رژیم صهیونیستی موسوم به BDS اعلام حمایت کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نشریه آمریکایی Muslim Girl روز یکشنبه گذشته در بیانیه ای تصریح کرد که الهان عمر از جنبش (بی دی اس) حمایت می کند و قبلا نیز برای جلوگیری از مجرم قلمداد کردن حامیان این جنبش جهانی مبارزه کرده است.
الهان عمر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و همین مسئله خشم گستره بسیاری از یهودیان آمریکا در ایالت مینه سوتا را در پی داشته است، به ویژه زمانی که او در سال 2012 در توئیتی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی تمام دنیا را هیپنوتیزم کرده است و دست به اقدامات شرورانه ای می زند. او ماه می گذشته در مناظره ای سیاسی رژیم صهیونیستی را یک رژیم نژادپرست و آپارتاید خواند.
این بانوی سومالیایی در گفتکو با نشریه آمریکایی Muslim Girl با ملت فلسطین اعلام همبستگی کرد و گفت همانگونه که همیشه به فرزندانم فکر می کنم، به همین شیوه همواره به فلسطین و مردم آن فکر می کنم و من در کودکی جنگ را تجربه کرده ام و می دانم کودکان فلسطین چه رنج و دردی می کشند.
الهان عمر خاطر نشان کرد که وقتی می بینیم رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام سلاح با کودکان فلسطینی که در حال پرتاب سنگ هستند، برخورد می کند، این عین ظلم و جنایت است.
وی در رابطه با مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد که در این منطقه (فلسطین) دو قدرت نابرابر حضور دارند. وی از حق برابر و تعیین سرنوشت ملت فلسطین اعلام حمایت کرد و گفت برای بهتر شدن اوضاع جهان، باید اوضاع فلسطین را با اهتمام بررسی کنیم.
778754201

Comments are closed.