وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

حملات موشکی مقاومت فلسطین؛ هشدار نظامی اسرائیل به ایران و سوریه

رژیم صهیونیستی که از حملات موشکی غافلگیر کننده مقاومت فلسطین همچنان در شوک و بهت بسر می برد، پس از تهدید به آغاز حمله گسترده به غزه، حالا گفته می شود که ایران و سوریه را نیز تهدید کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده که ارتش رژیم صهیونیستی گفته که واکنش آنها نسبت به حمله موشکی از نوار غزه، محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت و از سوریه و ایران را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرده است.
رژیم صهیونیستی ادعا کرده که جنبش اسلامی فلسطین از ایران و سوریه دستور حمله موشکی به خاک اسرائیل را دریافت کرده است.
یوناتان کونریکوس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته، ما ارتباط مستقیم بین غزه و دمشق را شناسایی کردیم. ما می دانیم که این دستورات از دمشق و با دخالت نیروهای سپاه قدس ایران صادر شده است.
وی افزود: ارتش اسرائیل برای هرگونه سناریویی آماده است. ما آمادگی حملات هوایی و زمینی را داریم. ما مطئمن هستیم که این وضعیت ادامه خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه آماده می شود.
پیش از تهدید ایران و سوریه از سوی رژیم صهیونیستی مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داده بود که کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده به دنبال اقدام نیروهای مقاومت و شلیک 30 فروند موشک از باریکه غزه به سمت شهرک های صهیونیستی، اوضاع بحرانی تر خواهد شد.
این منبع گفته بود که یگان هوایی ارتش اسرائیل شب گذشته و بامداد امروز بیش از 80 نقطه در نوار غزه را بمباران کرده و نیروهای مقاومت فلسطین نیز شهرک های صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادند.
همچنین رانی دانییل تحلیلگر نظامی رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده بود که ارتش اسرائیل خود را برای حمله گسترده به غزه آماده می کند؛ وی گفته که سران تل آویو معتقدند این موشک ها شب گذشته از سمت سوریه به شهرک های صهیونیستی شلیک شده است.
691540737554

Comments are closed.