وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

پیام تسلیت و همدردی شورای رهبری حزب تعادل ملی افغانستان، در پیوند به حملات تروریستی اخیرِ کشور!

باردیگر تروریستان مزدور و سیاه رو، جنایت آفریدند و دست خون آشام شان، گلوی صد ها شهروند بی گناه و معصوم ما را به کام مرگ و نابودی فشرد و صدها خانواده را داغدار و ملت بزرگ افغانستان را در سوگ نشاند.
حملات تروریستی در کل، نشانه ای از وحشت و دهشت افروزی تروریستان و حامیان بین المللی شان بوده و مبیین اینست که تروریستان و حامیان خون آشام شان به هیچ ارزش و اصول بشری پایبند نبوده و از هیچ جنایتی در حق ملت با عظمت افغانستان دریغ نمی ورزند.
حزب تعادل ملی افغانستان در کنار تاکید بر صلح میان مردم افغانستان و نیروهای درگیر جنگ، بدین باور است که هرگونه گذشت در برابر جنایت کاران، خلاف امن، ثبات و منافع ملی کشور بوده و خاموشی در برابر جنایت بشری تروریستان زمینه ساز جنایت دیگریست!
به نماینده گی از هییت رهبری حزب تعادل ملی افغانستان، به پیشگاه تمام مردم متدین افغانستان به ویژه به خانواده های شهدای اخیر عرض تسلیت دارم و از بارگاه ایزدمنان برای زخمی های رویداد اخیرٍ کشور شفای عاجل استدعا می نمایم. آرزومندم ملت متدین افغانستان با وحدت و همدلی در برابر انواع مشکلات و چالش ها با گذشت هر روز مقاومتر، پر انرژی تر از پیش باشند و وحدت و یکپارچگی خویش را جهت برقراری صلح و ثبات در کشور و داشتن آینده روشن به نسل فردای خویش حفظ نموده و متحدانه در برابر ظلم و بی عدالتی ها گام های استوارتر بردارند.
با عرض تسلیت
بسم الله شریفی
مؤسس و رییس حزب تعادل ملی افغانستان
۱۰ دلو ۱۳۹۶
Capture

Comments are closed.