وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

پیام تبریکی: عید قربان بر همه گان مبارک!/ بسم الله شریفی

عید قربان، مجرای فیض الهی و بهانه ی عنایت رحمانی به بندگانِ )مؤمن(، )مسلم( و )مطیع( است.
عیدقربان، جشن رهایی از اسارت نفس و شگوفایی ایمان و یقین بوده و عید سرسپردگی و بندگی محسوب میشود.
عید قربان جلوه گاه تعبّد و تسلیمی پیروان ابراهیمی است و فصل قرب مسلمانان به خداوند(ج) در سایه عبودیّت میباشد.
عید قربان، عید ذبح میوه ی دل ابراهیم و ایثار سبز اسماعیل است که لبیک گویان به استقبالش شتافت…
به نمایندگی از هییت رهبری (نهاد فرهنگی و اجتماعی مردم روشن ضمیر میهن، هفته نامه عقاب، شبکه تعلیمی، تحصلی، ادبی و نشراتی سبزمنش)، فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمام امت مسلمه به ویژه به مردم با عزت و متدین افغانستان از صمیم قلب تبریک گفته، بهروزی، شادکامی و سعادت دارین شان را از بارگاه باری تعالی استدعا دارم و با خلوص کامل التجا می نمایم:
خدایا! به برکت ایام عید سعید قربان و به برکت دعای آنانیکه اخلاصمندانه به خانه ات(بیت الله شریف) شرف حضور یافته اند و لبیک گویان به طاعت ایستاده اند، ما را از شر دشمنان همیشگی مان در امان نگهدار و دژخیمان روزگار را اگر قابل هدایت نیستند محو و نا بود گردان!
الهی! به برکت دعای کهن سالان و بزرگان که نسبت عدم توانایی به خانه ات شرف یاب نشده اند و توان قربانی را ندارند و دلهای شان به خاطر زیارت حرمین میسوزد و اشک میریزند، ما را به سوی هدایت و راه راست هدایت فرما!
الهی! ما نتوانستیم بنده خوب شویم و اوامرت را کماحقه به انجام رسانیم، اعمال ناقص مان را به درگاهت بپذیر و مارا از شر دشمنان اسلام نگهدار و توان مبارزه و استطاعت عطا نما!
الهی! در سرزمین ما و تمام ممالک اسلامی، دشمنان اسلام شعله های جنگ و برادر کشی را بر افروخته نگهداشته اند و مارا به عناوین گوناگون از هم جدا میکنند، به برکت این ایام متبرک قوه تشخیص دوست و دشمن را عطا فرما و قوت مقابله در برابر دسایس فریبنده انها را لطف نما!
الهی! به برکت این عید سعید و سایر ایام با برکتت ما را بنده خاص خود گردان و از بندگی بندگانت رهایی بخش!
الهی! به برکت این عید قربان از سراسرکشورهای اسلامی رنج مسلمان کشی را دور گردان و مردم مسلمان افغانستان را نیز از شر جهانخوران، استعمارگران، استحمارگران، دین فروشان و… رهایی بخش.
بر پیکر عالم وجود جان آمد
صد شکر که امتحان به پایان آمد
از لطف خداوند خلیل الرحمن
یک عید بزرگ به نام قربان آمد
الهی! تو آن کن که پایان کار= تو خوشنود باشی و ما رستگار
بسم الله شریفی
موسس و رییس
(نهاد… هفته نامه عقاب و شبکه سبزمنش)
Picture1

Comments are closed.