وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

بغلان را از آتش جنگ نجات دهید!

مطلب فوق در نشستی که تعدادی از جوانان بادرک بغلان در کابل داشتند عنوان شد و جمعی از جوانان روشن ضمیر حکومت محلی و مرکزی را به بی توجهی در نا امنی ولایت بغلان متهم نمودند.
بسم الله شریفی (موسس و رییس نهاد مردم روشن ضمیر میهن) طی صحبت تفصیلی وضعیت کشور به ویژه بغلان را نگران کننده خوانده افزود:
(از دوهفته بدینسو در بغلان مرکزی و یکتعدادی از ولسوالی های بغلان آتش جنگ شعله ور است و همه روزه از افراد نظامی و ملکی قربانی میگیرد، اما تلاش های حکومت در مهار جنگ و نا امنی ناچیز میباشد).
آقای شریفی از حکومت مرکزی خواهان توجه جدی، قاطع و بیشتر شده، میگوید: (بغلان با درنظرداشت موقعیت خاص ژیوپولیتیکی معبر شمال و شمالشرق محسوب میگردد، که اگر به آن توجه نشود در مجموع ولایات شمال افغانستان از نا امنی های بیشتر رنج خواهند برد و یکی پی دیگر شاهد ناامنی های غیر قابل باور خواهند شد).
جوانان بغلان وضعیت کلی بغلان را از زاویه های مختلف دراین نشست مورد بررسی قرار دادند و در یک جمله خواستار اقدامات جدی و آنی حکومت مرکزی شدند و گفتند مهار نا امنی بغلان از صلاحیت حکومت محلی خارج بوده باید حکومت مرکزی اقدامات عملی نماید.

Capture.PNGVMMM

Comments are closed.