وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

شورای امنیت ملی: با مسئولان متخلف برخورد قانونی می‌شود

شورای-امینت-ملی
جلسه شورای امنیت ملی امروز برگزار شد و این شورا تاکید کرده است با کسانیکه در در جلوگیری رویداد انفجاری روز گذشته کوتاهی کرده اند برخورد قانونی می‌شود.

دفتر ریاست جمهوری خبرداده است که این جلسه شورای امنیت ملی امروز تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، برگزار شده است.

اعضای این جلسه ضمن محکوم کردن حمله انفجاری روز گذشته در مراسم نماز جنازه سالم ایزدیار، گفته اند که از هر امکان برای تداوی زخمی شدگان این رویداد استفاده شود.

شورای امینت ملی در این جلسه تاکید کرده است که امنیت «نشست پروسه کابل» تامین گردد.

فرید حمیدی لوی سارنوالی کشور گفته است که این در زمینه تحقیق در خصوص رویداد خشونت در تظاهرات روز جمعه آماده گرفته و با جدید این تحقیق صورت می‌گیرد.

به روز جمعه گذشته تظاهراتی که در اعتراض به انفجار روز چهارشنبه هفته‌‎ گذشته برگزار شده بود به خشونت کشیده شد و میان تظاهر کنندگان و پلیس درگیری صورت گرفت که در نتیجه تیراندازی از سوی افراد پلیس ۵ تن کشته و شماری زخمی شدند.

دیروز نیز در هنگام مراسم خاکسپاری سالم ایزدیار سه انفجار انتحاری صورت گرفت که باعث کشته شدن ۷ تن و زخمی شدن ۱۰۰ دیگر گردید.

رییس جمهور شب گذشته در بیانیه‎ای خود پذیرفت که در کارکرد نهادهای امنیتی نارسایی و ضعف وجود دارد و اما از مردم و تظاهرکنندگان خواست که فضا را از حالت بحرانی دور نگهدارند تا زمینه برای سواستفاده تروریستان بیشتر از این مساعد نشود

Comments are closed.