وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

رییس جمهورغنی: اراده قاطع داریم تا کشور خویش را به گورستان تروریزم مبدل سازیم!

رییس جمهورغنی: اراده قاطع داریم تا کشور خویش را به گورستان تروریزم مبدل سازیم!
?????????????????????بیست و یکمین کنفرانس بین المللی تغییراقلیم به ابتکار سازمان ملل متحد روز دوشنبه در شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار گردید.

رییس جمهور افغانستان اشرف غنی حین ورود به محل تدویر کنفرانس ، مورد استقبال فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه قرار گرفت.

رئیس جمهور غنی در جریان سخنرانی دراین کنفراس گفت که پاریس در حالیکه عزادار است، از ما در این کنفرانس بزرگ بخاطر ساختن آینده مصؤن تر جهان، میزبانی می کند و یکبار دیگر خاطر نشان ساخت که ما در همبستگی با شما قرار داریم.

رئیس جمهور گفت که:” مردم افغانستان، اعمال وحشیانه گروه های تروریستی را همه روزه تجربه می کنند، بدین لحاظ درد و رنج شما را احساس می کنیم و اراده قاطع داریم تا کشور خویش را به گورستان تروریزم مبدل سازیم.”

رئیس جمهور غنی اضافه نمود که ما، مردم و رهبران اکثریت کشور های اسلامی از ارزش های اسلامی چون صبر و شکیبایی سخن می گوئیم، نه مانند آنانی که دست به نابودی میلیون ها تن می زنند.

رئیس جمهور غنی در پایان سخنرانی اش یکبار دیگر تأکید نمود که افغانستان آماده است در مقابل مسیر تاریک شبکه های تروریستی، راه امید را بپیماید.

در این کنفرانس بر علاوه اشرف غنی رییس جمهور افغانستان، سران دول و حکومات ۱۴۷ کشور جهان و همچنان بان کی مون سرمنشی سازمان ملل متحد و نماینده گان شمار زیادی از سازمانهای بین المللی اشتراک داشتند و روی موضوعات از قبیل گرمی زمین، افزایش گازهای گلخانه‌ای، کمبود آب، نابودی جنگلات، آلودگی محیط زیست و شمار دیگری از چالش های تغییر اقلیم، بحث و گفتگو کردند.

Comments are closed.