وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

(کمیته خیریه معرفت) آغاز بکار نمود

به أثر لطف و مرحمت پروردگار و سعی و تلاش بنیانگذاران کمیته(خیریه معرفت) کار های عملی کمیته ی خیریه طی مجلس با شکوهی با توزیع کارت عضویت و پرداخت حق العضویت و قرض الحسنه آغاز گردید.
(کمیته خیریه معرفت) به منظور کمک رسانی به افراد مستحق و کار آفرینی برای نیازمندان در چوکات نهاد فرهنگی و اجتماعی مردم روشن ضمیر میهن ایجاد شده و اهداف آن را سهم گیری در قضایای بزرگ و حساس اجتماعی با درنظر داشت شرایط نامطلوب اقتصادی بسیاری از خانواده ها و جوانان بیکار تشکیل میدهد.
بسم الله شریفی (رییس نهاد مردم روشن ضمیر میهن و از بانیان کمیته خیریه معرفت) در مجلس از زحمت کشی های اعضای کمیته خیریه اظهار قدردانی نموده بیان داشت:( سهم گیری در مسایل اجتماعی و توجه به امور مسلمین در حد استطاعت مالی از مکلفیت های مسلمانان میباشد و ما ناگزیریم حتی المقدور در زمینه تلاش بشری خود را انجام دهیم…).
سید نظام الدین صبور، حاجی صاحب داوود، امین الله طوره زاده، کریم الله حسینی، امام الله محبوب، انجینیر صاحب خالقی، قاری صاحب عبدالقاهر، قدرت الله رخشانی و… در جلسه پیرامون موضوع صحبت نموده و از کارهای انجام شده به اعضای مجلس معلومات ارایه نمودند.
عضویت در کمیته خیریه معرفت مطابق اصول نهاد مردم روشن ضمیر میهن داوطلبانه بوده و منبعد تمام مسوولین، اعضاء و هواداران این کمیته از طریق حق العضویت ماهانه، اعانه های بلاعوض و قرض الحسنه به تقویت این کمیته میپردازند.

20151001_224235

Comments are closed.