وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

تجمع همبستگی اسپانیایی ها با ملت فلسطین در مادرید

DataFiles_Cache_TempImgs_2015_2_News_1394_aban_60_300_0

جمع زیادی از فعالان اسپانیایی حامی فلسطین و فلسطینیان مقیم مادرید دیروز شنبه تجمعی را به منظور اعلام همبستگی با ملت فلسطین و ایستادگی و مقاومت آنان در برابر دشمن صهیونیستی برپا کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این تجمع شمار زیادی از فلسطینیان مقیم مادرید ـ پایتخت اسپانیا ـ و شهروندان اسپانیایی حامی فلسطین مشارکت داشتند. آن ها تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.
این در حالی است که سازمان ها و نهادهای فلسطینی و حامیان ملت فلسطین با صدور فراخوان هایی خواستار تحرک گسترده اروپایی ها و برپایی تظاهرات ها و تجمع هایی در سراسر اروپا طی روزهای 13، 14 و 15 ماه جاری به منظور اعلام همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت تجاوزات و جنایت های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه آنان شدند.
ماجد زیر رئیس اجلاس فلسطینی اروپایی از اعلام آمادگی بسیاری از کشورهای اروپایی برای مشارکت گسترده در این تحرکات خبر داد.
از سوی دیگر، اجلاس فلسطینی اروپایی و کمپین اروپایی لغو محاصره غزه نیز اعلام کردند که تماس ها با بسیاری از طرف های اروپایی برای حمایت از تحرکات و تظاهرات ها در حمایت از ملت فلسطین ادامه دارد.
گفتنی است که پس از گذشت یک ماه از جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و انتفاضه فلسطینیان علیه این رژیم، تاکنون 72 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند.

Comments are closed.