وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

قبله اول مسلمانان خطرناک ترین مرحله زمانی را پشت سر می گذراند!

خطیب مسجد الاقصی اعلام کرد که در نتیجه سیاست های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، اوضاع در قبله اول مسلمانان و محیط اطراف آن، رو به تشدید است.
به گزارش عقاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ عکرمه صبری خاطرنشان ساخت که مسجد الاقصی شدیدترین شکل یهودی سازی و وحشیانه ترین اقدامات نظامی و امنیتی را تجربه می کند که این شرایط از زمان اشغال قدس در سال 1967 تا کنون بی سابقه بوده است.
وی با اشاره به اینکه اشغالگران سعی در اعمال کنترل کامل بر مسجد الاقصی دارند و در صدد اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مکان قدس را دارند، گفت که شهر قدس و مسجد مجود در آن، امروز به یک پادگان نظامی مبدل گردیده است و هر کس که وارد این مکان می شود، احساس می کند که پا به یک اردوگاه نظامی ارتش گذاشته است. در حال حاضر، تنش بر فضای موجود حاکم شده است.»
خطیب جمعه مسجد الاقصی با ستایش از مدافعان حریم مسجد الاقصی ابراز داشت: «آنها توانستند یک معادله جدید را رقم بزنند و طرح صهیونیست ها برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد را به شکست بکشانند.»
وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی و اقامه نماز در نزدیک ترین ایست بازرسی موجود در نزدیکی مسجد، خاطرنشان ساخت که واکنش های جهان عرب و اسلام در قبال شرایط موجود به اندازه کافی و مطلوب نبوده است و باید همگان مشارکت فعالی را در زمینه به شکست کشاندن طرح های رژیم صهیونیستی در داخل قدس اشغالی ایفا نمایند. DataFiles_Cache_TempImgs_2015_2_News_1394_shahrivar_a78bd7a6f4c83fce7a2cd02013a54611_300_0

Comments are closed.