وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

سازمان های تندرو یهودی برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی فراخوان داده است

سازمان های تندرو یهودی با صدور فراخوان هایی در پایگاه های ارتباط اجتماعی خواستار مشارکت گسترده صهیونیست ها در تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی همزمان با عید یهودی “هانوکا” شدند که از 16 ماه جاری آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از قدس اشغالی، سازمان های تندرو یهودی می خواهند عید یهودی “هانوکا” را بهانه ای برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی قرار دهند. صهیونیست ها می خواهند از 14 ماه جاری تا روز 16 که برابر با روز عید هانوکا است، برنامه هایی را برای تعرض گسترده و روزمره به مسجد مبارک الاقصی ترتیب دهند.
در همین راستا، سازمان های تندرو یهودی در حال طرح ریزی برای برنامه ها و راهپیمایی هایی در راستای تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی طی روزهای آینده است و در همین راستا، سازمان یهودی “معبد سوم” اقدام به انتشار ویدیوها و کلیپ هایی کرده تا از این طریق یهودیان را به تعرض به مسجد الاقصی تشویق کند.
همچنین یهودیان تندرو نیز وعده های غذایی، نوشیدنی ها و شیرینی هایی را برای شرکت کنندگان در تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی خریداری کرده اند و قرار است در همین راستا، ایستگاه هایی مقابل باب المغاربه ایجاد شده و راهنمایی های لازم در خصوص معبد کذایی یهودی را به صهیونیست ها ارائه دهد.

Comments are closed.